Dali Suite 1.7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Suite 1.7

Heisann.

I beskrivelsen av disse høttalerene nevner de en teknologi som heter Low Loss. Sitat fra en netshop: "For å oppnå dette benytter DALI elementer med membran av behandlet papir." Er det verdt å satse på slike høyttalere dersom man har planer om å bruke de til hjemmekino hvor lydnivået som oftest er lavt til normalt, eller er det slik at det er utallige alternativer som ville gjort en like god jobb?

Jeg er helt grønn på høyttalere, men skal bruke en god del penger på hjemmekino nå. Foreløpig ser det ut til at Denon 3805 blir receiver (stue 26kvm).

Newcomer water sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bruker disse med 3803 & er veldig fornøyd, isteden for bakhøytalerene bruker jeg et ekstra sett med fronthøytalere bak

:water

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Ganske så utrolig. Noen kommentar på hvordan de spiller lav lyd? Jeg mener ikke unormalt lavt, men lyd med respekt for naboer i en nokså lytt blokk. Har du hørt mange produkter gjennom tidene og kan trygt anbefale et slikt oppsett?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nodoby
    Hmm. Ganske så utrolig. Noen kommentar på hvordan de spiller lav lyd? Jeg mener ikke unormalt lavt, men lyd med respekt for naboer i en nokså lytt blokk. Har du hørt mange produkter gjennom tidene og kan trygt anbefale et slikt oppsett?
    Nå har jeg ikke hørt akkurat disse høyttlalerene, men elektronikken spiller også en stor rolle med tanke på hvor bra det spiller på lave nivåer.

Newcomer water sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hva du mener med lavt, men akkuratt nå hører jeg siste skive til Everlast (White Trash Beautiful) på dem på - 40.0 db og er veldig fornøyd med lyden (selvom det er en 192kbps CBR).

Når jeg spiller såpass lavt eller lavere pleier jeg å kjøre på 5 kanalers stereo (for er det ikke sitte å lytte som er griea alikevell) og det fyller rommet med lyd på en helt annen måte en vanlig stereo gjør på det lyd nivået.

Jeg mener (selvfølgelig) at de spiller bedre på høyere volum, men du vet dette med andre folk i leiligheten tidlig om morran osv..... :wink:

:water

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •