hjelp til høytaler kjøp.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til høytaler kjøp.

skal kjøpe meg nytt stereoanlegg, har planer om og kjøpe en hk 3490 reciver men trenger hjelp til og velge høgtaler til ca 4000. eller helst billigere. eg har en 2 delt stove som er delt av en pipe og vegg som går nesten mitt i rommet slik at stua blir delt inn i 3x4meter og 4x5 (LxB). det er i den minste delen eg skal ha anlegget i. skal hovedsakligt høre på musikk. (streaming og lp). og eg hører på alt av rock fra dylan til dimmu. men skal også kobles opp til tv og xbox. har lurt på Lydbilde.no - DJ utstyr, PA anlegg og utstyr, Lysutstyr, Bilstereo - Numark, Eminence, LD Systems - CD spillere, Platespillere, Forsterkere, Høyttalere, PA topper, PA forsterker, DJ spiller, DJ Mixer ST - SHFT57B GulvstÃ¥ende høyttalere 4x 6.5" (Pa
    Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Dynavoice Challenger M-85 EX Black oak Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jarle87
    skal kjøpe meg nytt stereoanlegg, har planer om og kjøpe en hk 3490 reciver men trenger hjelp til og velge høgtaler til ca 4000. eller helst billigere. eg har en 2 delt stove som er delt av en pipe og vegg som går nesten mitt i rommet slik at stua blir delt inn i 3x4meter og 4x5 (LxB). det er i den minste delen eg skal ha anlegget i. skal hovedsakligt høre på musikk. (streaming og lp). og eg hører på alt av rock fra dylan til dimmu. men skal også kobles opp til tv og xbox. har lurt på Lydbilde.no - DJ utstyr, PA anlegg og utstyr, Lysutstyr, Bilstereo - Numark, Eminence, LD Systems - CD spillere, Platespillere, Forsterkere, Høyttalere, PA topper, PA forsterker, DJ spiller, DJ Mixer ST - SHFT57B GulvstÃ¥ende høyttalere 4x 6.5" (Pa
    Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Dynavoice Challenger M-85 EX Black oak Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    jeg har ville ha gått for dette , det er ganske fin pris og du får veldig mye lyd for pengene Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano Finish 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    jeg har ville ha gått for dette , det er ganske fin pris og du får veldig mye lyd for pengene Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano Finish 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    det er jo et surrond anlegg.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo et surrond anlegg.
    å du er ute etter stereo... hva med disse høytalerene , har vurdert og kjøpe disse selv JBL STUDIO 190 BLACK - Spennende design med mye kraft

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte på de JBL ene for noen dager siden, de var fantastiske til AC/DC, men helt elendige til Nightwish(bassen ble bare grøt). Så det kommer litt ann på hvordan musikk du skal høre på.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sakk
    Hørte på de JBL ene for noen dager siden, de var fantastiske til AC/DC, men helt elendige til Nightwish(bassen ble bare grøt). Så det kommer litt ann på hvordan musikk du skal høre på.
    ja ok hva med Tannoy Mercury V4 DW 4995 på stereo refil eller Dynaudio DM 2/6 4995 på soundgarden begge disse har fått topp på testen , whathifi

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ok hva med kef iq55es , Tannoy Mercury V4 DW 4995 på stereo refil eller Dynaudio DM 2/6 4995 på soundgarden.... alle disse 3 har fått topp på testen , whathifi
    ps alle disse høytalerene ligger på 4995 kr klassen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut Klipsch i ukens elkjøp avis. Tror disse vil fungere veldig godt!

Usikker på om HK forsterkeren passer til disse....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sakk
    hørrer på alt fra dylan til dimmu kommer ann på humøret=)

lurte på klipsch på elkjøp. koster jo 6000 og blir levert på døra nermest fraktfritt. mot 7-900 kr ellers. har og lurt på hk 980 trur du den passer bedre?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det eg har lest er ikkje HK og Klipsch spesielt god kombinasjon. Onkyo, Marantz og Yamaha skal vera gode til klipsch.

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt dem selv men ser ut som en god pris i forhold til ditt budsjett:

JBL Studio 180BK Lyd og design i høyklasse

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at høyttalern blir ikke bedre enn rommet de står i. :P Og Matching er ganske individuelt hva som er god match og ikke.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg trur ikke klipsch til deg er best , hk passer best til jbl bW og etc
    hva med disse Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten , di er billig , di tåler og spille veldig høyt , di trykker bra det trur jeg hk gjør bere jobb og... jeg kan anbefale disse høytalerene og di har vunnet best awards hos what hifi + det er 3 tester til om dem , vist jeg har vert deg så har jeg gått for dali , du kommer ikke til og angre + da kommer hk i sitt rette element og...jo dali uten problemer , har det vert meg som har sett på , nye stereo høytalere så har jeg gått fo dali...her legger ved ei lenke om høytalerene ps di liger på litt over 4600 DALI ZENSOR 5 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil det hørest heilt jævli ut med hk980 og rf82?

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil det hørest heilt jævli ut med hk980 og rf82?
    ja hk passer ikke for klipsch høytalere , du vil få så skrikende diskant , gå for dali zensor på hifi klubben for litt over 4000kr , perfekt for hk forsterkeren din

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja hk passer ikke for klipsch høytalere , du vil få så skrikende diskant , gå for dali zensor på hifi klubben for litt over 4000kr , perfekt for hk forsterkeren din
    Han har ikke kjøpt H-K forsterker ennå.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beiver
    Han har ikke kjøpt H-K forsterker ennå.
    min feil , yamaha , marantz , entham passer utrolig godt til klipsch høytalere , noen mener onkyo ikke passer til klipsch , også under ein test fra hjemmekino , så mener dem at klipsch ikke passer til klipsch...men smaken er som baken

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min feil , yamaha , marantz , entham passer utrolig godt til klipsch høytalere , noen mener onkyo ikke passer til klipsch , også under ein test fra hjemmekino , så mener dem at klipsch ikke passer til klipsch...men smaken er som baken
    Tester og anmeldelser i blader er like mye verd som en forumbrukers erfaring og meninger. Da det er akkurat det samme. Virker som det er mange som ser seg blind på tester og slikt. Så ta de testene med en bøtte salt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ka med JBL HØYTTALERPAR NORTHRIDGE E80 - KIRSEBÆRTRE kjøp billig sammenligne pris tilbud + hk 980. koste rett under 7k totalt. så sleppe eg og dra mastercardet på dei jævla julapakkane eg snart må få kjøpt:P

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ka med JBL HØYTTALERPAR NORTHRIDGE E80 - KIRSEBÆRTRE kjøp billig sammenligne pris tilbud + hk 980. koste rett under 7k totalt. så sleppe eg og dra mastercardet på dei jævla julapakkane eg snart må få kjøpt:P
    ja var ikke så verst pakke det der , bra kjøp det der

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •