Har Denon avr3311 reciever, vurderer å kjøpe KEF KHT3005SE høytalerpakke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har Denon avr3311 reciever, vurderer å kjøpe KEF KHT3005SE høytalerpakke

Hei

Har idag en Denon avr 3311 surround reciever som jeg kjører i stereo med B&W685 høytalere.

Vurderer å bytte ut b&w høytalerne med KEF KHT3005SE høytalerpakke for å få 5.1 opsett. Evt bruke B&Wene som fronthøytalere, og center, bakhøytalere og sub fra KEF settet.

Vil recieveren min funke bra på/drive dette høytalersettet? Hva tror dere om å kombinere B&W og KEF?

Planen min i utgangspunktet var å over tid komplettere anlegget med B&W, men innser at det blir for dyrt (iallefall i nermeste framtid). Har forøvrig vært meget fornøyd med oppsettet jeg kjører nå.

På forhånd takk for svar

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joeranjensen
    Hei

Har idag en Denon avr 3311 surround reciever som jeg kjører i stereo med B&W685 høytalere.

Vurderer å bytte ut b&w høytalerne med KEF KHT3005SE høytalerpakke for å få 5.1 opsett. Evt bruke B&Wene som fronthøytalere, og center, bakhøytalere og sub fra KEF settet.

Vil recieveren min funke bra på/drive dette høytalersettet? Hva tror dere om å kombinere B&W og KEF?

Planen min i utgangspunktet var å over tid komplettere anlegget med B&W, men innser at det blir for dyrt (iallefall i nermeste framtid). Har forøvrig vært meget fornøyd med oppsettet jeg kjører nå.

På forhånd takk for svar
    Jeg har NØYAKTIG DET DU HAR XD

100% likt.

Kjører KEF 5.1 KHT 3005 med B&W DM685 og det låter fantastisk! Både til film og musikk. Mange som har sett film hos meg er enig med at 7.1 anlegget i mitt rom er minst på lik nivå med kinoene vi har fått på (Askim, Mysen og Ski)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver du alle høyttalerene med samme reciever som jeg har? Jeg skal bruke anlegget i stua, så jeg blir å kjøre 5.1 oppsett (7.1 system vil ikke passe inn i rommet). Kanskje bruke B&Wene som jeg har som fronthøytalere istedet for Kef høytalerne i front. Hva tror du om det?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •