B&w Dm683

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: B&w Dm683

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Dm683

Heisann. Er på jakt etter noen skikkelig gode høyttalere til kjellerstua i det nye huset. Fikk sett disse til salgs for 7500kr.... Løp & kjøp? Har jo lest sinnsykt gode anmeldelser. Men eneste minuset mitt er egentlig at de sannsynligvis trenger en jævli dyr forsterker i tillegg....
    Hva er den billigste forsterkeren å anbefale som ikke vil gjøre altfor mye skam på disse flotte høyttalerne?
    Ser jo egentlig ikke for meg å bruke mer enn 5000kr ihvertfall..... Og trenger nok ikke en surroundreciever da jeg ikke hadde noen store planer om surround. Og ihvertfall ikke hvis jeg går for disse høyttalerne

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen kommer ann på om de er nye eller brukte.....hvis de er ny-pris så er det et bra tilbud, ligger jo vanligvis på 9998 eller noe på Hifiklubben. Brukt kan du finne dem til 6000-6500kr. Kjøpte mine for 6000kr helt fine.

Jeg bruker Hegel H200 på disse, og de spiller som ei kule! Men den koster jo fort mer enn 5000kr.....så brukt-markedet kan nok hjelpe deg her også....for å få mest mulig utav høytalerene dine.
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan se litt på finn.no etter en Nad c372 eller 375. De klarer å drive 683 bra. Har selv hatt c275 (som er ren effektdel av c375) og det spilte veldig bra. Det viktigste ved kjøp av forsterker til disse er at du får tak i noe som leverer nok krefter for de er vledig tungdrevne, men spiller til gjengjeld skikkelig bra når de får det de trenger
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et tips er uansett å høre på dem, før du kjøper.
    Ikke sikkert du er enig med anmelderne som har skrytt av disse, jeg har hørt dem på C375Bee og ville ikke hatt dem, men smaken er som baken, mange liker dem.
    Ta deg en tur innom HFK og hør før du kjøper, kjedelig å ende opp med lyd du ikke liker...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •