Klipsch RF82 MK1 til 5000kr et godt kjøp? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JOERGEN1972
    Et veldig godt alternativ er Klipsch RF-62 mk II, kjører de selv med en XTZ aktiv sub. På RF-62 bruker jeg en Onkyo TS-Sr605, som ikke er den mest strømsterke, men den klarer og drive RF-62 ganske bra. De krever ikke så mye effekt, RF-82 gjør. Rf-82 trenger også mer plass rundt seg, RF-62 er ikke avhengig av så mye plass rundt seg.

Lykke til.:-)
    Er MKII verdt det dobbelte av den første generasjonen da? Elkjøp selger RF-62 til 3999,- denne uka.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J0lle
    Er MKII verdt det dobbelte av den første generasjonen da? Elkjøp selger RF-62 til 3999,- denne uka.
    Ja, Elkjøp selger ut en gammel produksjon Klipsch hadde. Det er absolutt en hørbar forskjell mellom mk 1, og mk 2 av RF-62. Jeg kjøpte mine mk2 på B-vareutsalg hos Audiocompaniet til 3300,- Aldri vært mer fornøyd med et kjøp for og si det slik. Men om mk 2 er verdt det dobbelte pris som mk 1? Jeg kan rett og slett ikke nok om dette markedet, for og kunne svare deg på dette. Er helt nybegynner på dette stadiumet selv. Sier bare at jeg er veldig fornøyd med mine mk 2. Jeg kjøpte RF-62 p.g.a en kamerat har RF-62 mk 1, og jeg likte lyden på de VELDIG godt. Vi har samme sub også. Så det var slik jeg kom inn på dette med Klipsch.

Hvis du forer de mk 1, med en strømsterk og god forsterker tror jeg du får VELDIG mye lyd for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JOERGEN1972
    Ja, Elkjøp selger ut en gammel produksjon Klipsch hadde. Det er absolutt en hørbar forskjell mellom mk 1, og mk 2 av RF-62. Jeg kjøpte mine mk2 på B-vareutsalg hos Audiocompaniet til 3300,- Aldri vært mer fornøyd med et kjøp for og si det slik. Men om mk 2 er verdt det dobbelte pris som mk 1? Jeg kan rett og slett ikke nok om dette markedet, for og kunne svare deg på dette. Er helt nybegynner på dette stadiumet selv. Sier bare at jeg er veldig fornøyd med mine mk 2. Jeg kjøpte RF-62 p.g.a en kamerat har RF-62 mk 1, og jeg likte lyden på de VELDIG godt. Vi har samme sub også. Så det var slik jeg kom inn på dette med Klipsch.

Hvis du forer de mk 1, med en strømsterk og god forsterker tror jeg du får VELDIG mye lyd for pengene.
    Da fikk jeg ihvertfall gått i tenkeboksen, så får jeg se hva jeg gjør.. recieveren min har heldigvis preout så jeg kan bygge på med forsterkere hvis det trengs Takker for tips!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •