Hjelp til stueanlegg i nytt hus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til stueanlegg i nytt hus

Hei.
    Flytter snart inn i et nytt hus og har lyst å oppgradere anlegget litt.Dagens miserable opplegg er bare et par Argon 7350 aktive høyttalere i hvit høyglans: ARGON 7350A Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben
    Laptopen står på stuebordet med en ledning i fra hodetelefonutgangen og rett inn i høyttalerne.Bruker nesten bare Spotify og avogtil youtube til å spille musikk. Og når jeg vil koble til Viasatdekoderen så må jeg fysisk bytte om ledningene bak på høyttaleren.Og så har jeg masse filmer og serier på Laptopen og da blir det en Hdmikabel over gulvet og i TVn.... tungvint opplegg.
    Har lyst å gå for en squeezebox til spotify og en mediaspiller for film og serier.
    Og har også lyst på en Ipad eller en Galaxy tab..... og kan jo bruke den til å styre squeezeboxen med...
    Men vil fortsatt ha noen små kompakte høyttalere i hvit høyglans som ikke er bredere enn de gamle (18cm) siden de skal få plass oppå TV-benken ved siden av TVen.Og så vil jeg ha en reciever slik at jeg kan koble til både dekoderen,Squeezeboxen og en mediaspiller slik at jeg kan bruke høyttalerne til både dekoderen,squeezeboxen og mediaspilleren uten å måtte drive å bytte kabler....
    Har litt lyst på PSB Imagine mini: Komplett.no - PSB Imagine Mini
    Men vet ikke om dere har noen bedre forslag? Føler 5500kr som disse koster er maks av det jeg vil bruke på høyttalerne... så dere kan godt komme med noen billigere løsninger. Må jo også ha en receiver som sikkert også koster 2-4000kr.... Håper også å slippe å kjøpe en sub.... det får jeg heller kjøpe etterhvert hvis jeg absolutt må ha det....

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Disse