Noen med erfaringer av velodyne dd12+?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen med erfaringer av velodyne dd12+?

Vurderer å kjøpe meg denne. Har hatt en sunfire true subwoofer Mkii. Skal bruke suben til film og musikk. Stuen er på 20/30 kvadrat avhengig om
    man regner med kjøkkenet. Er en åpning uten dør på litt over meteren. Stuen er ganske kvadratisk med store vinduer.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Google søk eller søk her på avforum hadde nok gitt deg ganske bra resultater.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke jeg fant så mye. Snakker om dd12 plus og ikke den eldre modellen. Vil gjerne høre med andre Som har den modellen om den er i passe størrelse til rommet.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I den prisklassen er det mye å velge mellom.
    HFK reklamerer med at B&W DB1 er verdens beste sub.kanskje de for en gang skyld ikke er langt una. I følge målinger, gjort i i utlandet og også observert det i Norge, mot svære hundehus så har DB1 ekstreme resultater når det kommer til output.
    Stod vel en annen plass på et utenlands forum også at dette er verdens beste sub.
    Ikke vet jeg,men kanskje verdt å google denne også, evt høre begge selv.

Newcomer WALL-E sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    HFK reklamerer med at B&W DB1 er verdens beste sub.kanskje de for en gang skyld ikke er langt una. I følge målinger, gjort i i utlandet og også observert det i Norge, mot svære hundehus så har DB1 ekstreme resultater når det kommer til output.
    Stod vel en annen plass på et utenlands forum også at dette er verdens beste sub.

Vet ikke om den er verdens beste,men den duger aldeles utmerket for mig och poden!8)
    Idag har vi sett Cars 2 på bluray to ggr og jeg må si at DB1 levererer varene på ett meget godt vis!
    Poden er forøvrig 3,5 år och blitt kresen på lyd og bilde!:-D
    Min HiFi:
    .....finner Du på "MinHiFi"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Har lest mye om den, og de sies at det stort sett er B&W eiere som anskaffer seg denne. Jeg fikk ikke hørt DB1 sist uke når jeg var på HIFI klubben i Bergen. De hadde ikke så dyr sub inne. Har hørt på "lillebrødrene" til DB1, uten å bli voldsomt imponert over subene fra B&W, men smaken på hva som er god sub er forskjellig, og varierer mye i forhold til hva man skal bruke suben til.

Men tar poenget, skal gi den en sjanse, selv om jeg har en magefølelse over at den blir litt overdimensjonert i min stue. I forhold til andre sub'er fra B&W så er vel gjerne dette en sub som er mye bedre til film enn til musikk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •