Problemer med optisk lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med optisk lyd

Hei! Jeg har problemer med å få lyd fra den den optiske lydutgangen på min Samsung UE40C7705WSXXE. Jeg har optisk kabel fra den optiske lydutgangen på tven til den optiske lydinngangen på Arvani Soundbar. Soundbaren står innstilt til optic og lydformatet på tv under SPDIF-utgang står som PCM. Det er forøvrig det eneste valget man har. Men jeg får fortsatt kun lyd fra tv høytalerne, og velger jeg høyttaler til ekstern høyttaler, blir det helt stille.
    Er det noen andre instillinger på tven jeg må gjøre noe med? Noen forslag? Begynner å bli rimelig frustrert.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke TVen din i det hele tatt, men på TVen til eldstemann må man gå inn i menyen og deaktivere TV-høyttalerne for å få lyd eksternt. Dette i tillegg til disse PCM/SPDIF-innstillingene.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er tven:
    http://www.samsung.com/no/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP00&prd_ia_cd=&prd_mdl_c d=UE40C7705WSXXE&prd_mdl_name=UE40C7705WS&srchword =UE40C7705%203D%20LED-TV%20|%20UE40C7705WSXXE

Har prøvd å sette på kun ekstern høyttaler, men kommer fortsatt ingen lyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •