B&w Cm9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: B&w Cm9

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Cm9

Hei folkens...

Må bare spørre igjen. Tror dere CM9 vil fungere godt med hver sin NAD C275Bee? For tiden i et stereoopsett, men vil innen kort tid bli utvidet til, ja... Et eller annet. Ihvertfall sub og CMC2.

Alt 1: 2xNad C275Bee Bi Wiret til hver sin Cm9, og en reciever som tar seg av CMC2 og evt bakhøytalere.

Alt 2: 1xNad C275Bee og frontkanalene på reciever Bi Wiret til hver sin cm9.

Det kommer selvfølgelig ann på hva slags reciever man kjøper, men i utgangspunktet, hva er det lureste? Beste?

Håper noen forstår hva jeg mener

T

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I denne hobbyen er mye av greia lyd per krone som gjelder.
    Jeg hadde skippet et ekstra effekttrinn og heller gått for et større og bedre. f.eks Parasound NC2250 eller Rotel 1582, evt en brukt Parasound A21.
    Men først og fremst hadde jeg spart pengene til en skikkelig god receiver som f.eks Pioneer LX85. Jeg ser ikke bort fra at en slik i bi-ampet vil spille like godt som det effekttrinnet du har nå. Man får også masse krefter til centeren og allverdens muligheter i lang tid fremover.
    En bruker med navn Hybris solgte sin Electrocompaniet AW250 og brukte sin LX82 på B&W804 S fordi forskjellen ikke forsvarte prisen.
    Også andre brukere skryter uhemmet av Pioneer sine receivere når det kommer til krefter.
    Målinger i tester bekrefter også dette og de slår knockout på konkurrentene på "watt".
    For mer info så selger Soundgarden Pioneer receivere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •