xtz 99 W10.16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: xtz 99 W10.16

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xtz 99 W10.16

Da vil jeg gjerne takke alle her på av forum som tipset meg om xtz! har bare prøvd den i et par timer, og har fortsatt litt justering igjen. Anbefaler alle som vil ha en rimelig subwoofer å gå for denne!. Det er extra mye trøkk, og den fjerner mye av belastningen på forsterkeren, siden jeg nå bruker mine gulvstående mer som diskanter en det jeg gjorde før, så da blir den ikke så varm. Så min ukompetente vurdering av denne er at den er sykt bra! :P Kom gjerne med kalibreringstips og dine erfaringer!

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vell. skulle gjerne lært MYE mer om kalibrering jeg også på sub generelt. Har en slik xtz og er ikke akkurat inponert av trykket, syns den blåser og bråker, og har prøv mye rart av instillinger og plassering.

Er kanskje bare meg og mitt rom dette, og litt for store krav etter å fått flere svs i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke vært så bortsjemt når det gjelder lyd, men syns det hjalp veldig på "blåsen og bråken" når jeg satt i de 2 proppene, og eq 1/2 og high pass på off, har ikke peiling på kalibrering eller noe som helst, jeg bare lytter etter hva jeg likte best

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •