High end "satelitthøytalere" - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 85 av 85
    Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UOB
    Hehe, leser du på sentralen og svarer her.

Men jeg har hatt problemet med en sideforskyvning av lyden mot vinduet på Kef også. Men kefene har jeg ikke vinklet innover.

Det er egentlig ganske sprøtt hvor like jeg klarte å få de to høytalerne ved bruk av eq (i sweet spot). Bare nokk et bevis for hvor mye frekvenskurven har å si.
    Det må være en annen orso.
    Målet var å bruke litt mindre tid på det forumet. Kjenner jeg begynner å bli litt mettet av diskusjoner med subjektivistene.

Lamellgardiner i vinduene og en bilde absorbent på bakveggen, og jeg ville tro du kunne få en solid oppgradering.

Lykke til med salget. Blir spennende å se hva du velger av nye høyttalere. Jeg har selvsagt flere kanditater på blokken.

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Det må være en annen orso.
    Målet var å bruke litt mindre tid på det forumet. Kjenner jeg begynner å bli litt mettet av diskusjoner med subjektivistene.

Lamellgardiner i vinduene og en bilde absorbent på bakveggen, og jeg ville tro du kunne få en solid oppgradering.

Lykke til med salget. Blir spennende å se hva du velger av nye høyttalere. Jeg har selvsagt flere kanditater på blokken.
    Ja man kan bli litt mett.

Jeg får se på hvordan det er med salg, ingen interesse fortsatt, vi får se om jeg klarer å få en pris jeg synes er ok. Får jeg solgt dem får du komme med noen forslag. Men husk, dette må igjennom godkjenning fra øvrigheta, hehe

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er hva Selah Audio viste frem på en messe i Michigan nylig.

Mye skryt for lyden virker det ut som.

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Her er hva Selah Audio viste frem på en messe i Michigan nylig.

Mye skryt for lyden virker det ut som.
    Ser bra ut, og de kan også ha deksel. Noe som jeg godt kunne tenkt meg. Skal få noen tips om hvordan det kan gjøres.

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som at kona har vent seg til CBT høytalerne, og de blir stående. Har fått beskjed om at jeg må fikse deksel til dem, men det skal jeg vel klare etter hvert.

Driver også å diskuterer med Rick om en CBT center høytaler, håper det fikser seg, da skal frontrekka bli rå. 12 stk. 4 tommere og 36 diskanter er bestykningen. (Disse vil jeg få ferdige og med frontdeksle så det går vel bra med tanke på kona, men jeg kjører: lettere med tilgivelse en tilatelse.):-D

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •