B&O BeoLab 4000 - bruktpris

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question B&O BeoLab 4000 - bruktpris

Heihopp!

Jeg har nettopp fått overta et par av disse høyttalerne i sølv/chrome finish av min far, og ettersom jeg allerede har et velspillende anlegg så vurderer jeg å selge disse.

Er lite kjent med B&O, så lurer på om noen kan se for seg hva disse er verdt? Og hva evt nypris på slike er? De er vel ca 10 år gamle, pent brukt og ser forholdsvis strøkne ut.

Ser fram til svar :-)

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er høyttalere som fortsatt er å få kjøpt nye - sånn sett en fordel når du skal selge brukt. På den annen side: 10 år gammel innebygd elektronikk trekker i motsatt retning - klar ulempe.

Nyprisen i dag ligger tett oppunder 20.000 kroner. Skudd fra hoften: får du rundt 25% av dagens nypris, tror jeg du skal være godt fornøyd - m.a.o. 5.000 kroner pluss/minus. Kanskje litt mindre..... Selv om B&O lager bra produkter, er merket av en eller annen grunn ikke helt stuerent blant hifigærningene. Beolab 5 har definitivt fått meg til forandre mening - men det er meg, det.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •