subforsterker ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

subforsterker ?

lurer på om noen kan gi meg noen tips på ossen bassforsterker jeg bør kjøpe til det nye subwoofer prosjektet
    tenkte finne en kraftig men god! forsterker til ett dynabel 15" element, den er på 1000w rms, så trenger noe kraftig til og dra det med, vil helst lage en aktiv sub, og helst ikke bruke mere enn 2000 på forsterker, sett noe på billebro, men spiller denne noe pent ?

Billebro Eventure | Billebro AMP1200 Inbyggnads-slutsteg | Ljud Ljus DJ PA Karaoke Uthyrning
    elr er det bare krefter ?, fordi til oppgraderingen av anlegget hadde det vært fin med noe kraftig som spillte bra helst ikke bare monoton bass.

som b løsning har jeg en nad 216 effektblokk som er ganske kraftig, men blir litt mye ledninger og styr, og må da ha aktivt delefilter osv, så best og finne en god bassforsterker
    noen som har noen tips ? takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei viss du legger inn kansje en link til elementet så er det lettere å se hvordan forsterker du trenger.viss dette er et bilelement så er det mange ganger 2 ohm og da skal det mye krefter til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •