Klipsch RF-82mkII, for store?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF-82mkII, for store?

Har et rom på ca. 14-15 kvadratmeter, og skal gå over til Klipsch. Jeg tenkte i utgangspunktet på RF-62mkII eller RF-81mkII. Jeg skal handle brukt. Jeg ser stadigvekk aktuelle annonser med RF-82, men vegrer meg får å by. Usikker på om de vil passe inn på et såpass lite rom.

Noen som har noe formening om de er for store? Kan legge til at de skal drives av en Abrahamsen V2.0 (upgraded version). Er den i det minste laget for 82 også kanskje? Ville 62 og 81 matche den bedre?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus55
    Har et rom på ca. 14-15 kvadratmeter, og skal gå over til Klipsch. Jeg tenkte i utgangspunktet på RF-62mkII eller RF-81mkII. Jeg skal handle brukt. Jeg ser stadigvekk aktuelle annonser med RF-82, men vegrer meg får å by. Usikker på om de vil passe inn på et såpass lite rom.

Noen som har noe formening om de er for store? Kan legge til at de skal drives av en Abrahamsen V2.0 (upgraded version). Er den i det minste laget for 82 også kanskje? Ville 62 og 81 matche den bedre?
    Jeg har mine RF-82MkI i et rom som er mindre faktisk. ca 12 kvadrat.

De kan være litt vanskelige å plassere i såpass små rom, men jeg er fornøyd med lyden

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Klipsch RF-82II i et 15kvadrat stort rom og de spiller som en drøm de:-D
    syns nå jeg iallefall.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar Skal ikke lenger utelukke 82 dersom de dukker opp i en aktuell annonse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •