Canton Movie 155 QX - bra pakke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canton Movie 155 QX - bra pakke?

Har akkurat kjøpt hus og pusser opp nå. Er straks ferdig med stuen, og i den forbindelse lurte jeg på gå til innkjøp av et hvitt oppsett. WAF er stikkordet.

Ramlet derfor over denne pakken til 2995 på DustinHome, satt ned fra 6295.

Hvordan er disse høyttalerne? Har også tittet på HKTS16 White.

Tips og forslag mottas med stort takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg hatt 155, men kjøpte 65 utgaven i forrige uke, og de er jo greie med tanke på størrelsen, men kjenner jeg savner trykk, føler lydbildet er en smule kjedelig. Har ikke hatt mye lyd utstyr tidligere, men kjenner jeg savner Dynavoice høyttalerne mine, så jeg har planer om å levere tilbake settet for å finne meg noe litt større igjen.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Welhaven
    Har akkurat kjøpt hus og pusser opp nå. Er straks ferdig med stuen, og i den forbindelse lurte jeg på gå til innkjøp av et hvitt oppsett. WAF er stikkordet.

Ramlet derfor over denne pakken til 2995 på DustinHome, satt ned fra 6295.

Hvordan er disse høyttalerne? Har også tittet på HKTS16 White.

Tips og forslag mottas med stort takk.
    Har hatt små Canton i mer enn 4 år, først 65 nå(siden mars) CD105, og det spiller helt utrolig i min lille stue, og de gamle som jeg ga bort til eksen spiller også flott i hennes mye større stue. Men det kommer an på om du spiller så høyt at du nesten må ha hørselvern, eller om du nøyer deg med et realistisk nivå....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Har hatt små Canton i mer enn 4 år, først 65 nå(siden mars) CD105, og det spiller helt utrolig i min lille stue, og de gamle som jeg ga bort til eksen spiller også flott i hennes mye større stue. Men det kommer an på om du spiller så høyt at du nesten må ha hørselvern, eller om du nøyer deg med et realistisk nivå....
    Ikke behov for å spille utrolig høyt jeg altså. Dette settet tenkte jeg også som erstatter for høyttalerne som sitter i TV-en, sånn at det blir litt artigere å se en film f.eks.

Hvordan er dette sette ti forhold til HK sitt? HK er jo litt dyrere da, men er ikke akkurat over budsjett. Så for meg å bruke rundt 5000 +/- på dette, da eks forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen erfaring med Canton. Men for meg stod det også mellom Canton og HK. Det endte opp i HKTS20, og jeg er veldig fornøyd. De er forresten på ukens tilbud hos komplett.no.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dnalleh
    Jeg har ingen erfaring med Canton. Men for meg stod det også mellom Canton og HK. Det endte opp i HKTS20, og jeg er veldig fornøyd. De er forresten på ukens tilbud hos komplett.no.
    Ikke dum pris, satt ned en 1000-lapp også! Spiller garantert bra nok, og liker HK - de skulle bare vært i hvite.

EDIT: Fant en test av tyske Video Home Vision, noe jeg ikke vet hva er, men ser bemerkelsene KAUFTIPP og Preis/Leistung: Überragend. Dette MÅ være bra? ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •