Jeg kjøpte en B&W Zeppelin i romjulen i fjor. Den var på service for noen måneder siden og fikk byttet strømforsyning da den lagde en svak pipelyd som bakgrunnsstøy.

Det har nå dukket opp et nytt problem, som jeg tror kom etter at den var på service (det var i hvert fall ikke der før!). Når jeg spiller musikk fra iPhone (eks Spotify eller Wimp) så vrenger bassen seg innimellom. Det er en helt merkelig feil.
Om man spiller musikk med bass i så er bassen bra omtrent 70% av tiden, og resten av tiden vrenger den. Det er ikke noe system i vrengingen, men det virker som om det er verst når jeg spiller på lave volumer. Har testet to forskjellige telefoner, og to musikk-program. Får samme feilen. Høyttaleren skal ikke være sprengt, for den er behandlet pent. Og den spiller stort sett bra, men vrenger uten forvarsel i bassen. Om jeg kobler til via 3.5mm jack på baksiden er ikke problemet tilstede, kun når telefonen står i dockingen.

Noen andre her som har B&W Zeppelin som opplever det samme? Spørs vel om ikke den må på service igjen (argh, skru ned fra veggen for andre gang i år.....)