Klipsch... hva synes dere??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch... hva synes dere??

Hallo alle sammen... Jeg er ny med et skikkelig stereoanlegg som jeg må si er ganske rått og jævla bra til en fornuftig pris... Jeg kjøpte klipsch rf 62 som front og samme som senter... med yamaha rxv 1067.. Og synes lyden er helsike fin og ren...Er det noen av dere som har de samme høytalere som er fornøyd med de?? Og de spiller bass ganske bra og har noen av dere opplevd det??

EN kompis av meg har ganske bra subwoofere som er store og gjorde det best i en anbefaling og ja koster helsike mye men han sier han måtte skru av de når han spilte med klipchene rf 62 og de var helt rå å spille med sier han... Greit han har en mye kraftigere reciver enn jeg har men enda er jeg fornøyd...
    Det er jo en mentalt ustabil en på jobben som mener at det han har er det beste uansett og mener at mine høytalere ikke spiller bass... Men i min verden gjør det det... Stemmer det at i deres verden spiller da deres klipsch bass?? eller er jeg døvhørt....

Hilsen raymond

Og verden er ny med mye mye klar fin lyd.... og bra høytaler merke som klipsch,...

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leopard2a4
    Hallo alle sammen... Jeg er ny med et skikkelig stereoanlegg som jeg må si er ganske rått og jævla bra til en fornuftig pris... Jeg kjøpte klipsch rf 62 som front og samme som senter... med yamaha rxv 1067.. Og synes lyden er helsike fin og ren...Er det noen av dere som har de samme høytalere som er fornøyd med de?? Og de spiller bass ganske bra og har noen av dere opplevd det??

EN kompis av meg har ganske bra subwoofere som er store og gjorde det best i en anbefaling og ja koster helsike mye men han sier han måtte skru av de når han spilte med klipchene rf 62 og de var helt rå å spille med sier han... Greit han har en mye kraftigere reciver enn jeg har men enda er jeg fornøyd...
    Det er jo en mentalt ustabil en på jobben som mener at det han har er det beste uansett og mener at mine høytalere ikke spiller bass... Men i min verden gjør det det... Stemmer det at i deres verden spiller da deres klipsch bass?? eller er jeg døvhørt....

Hilsen raymond

Og verden er ny med mye mye klar fin lyd.... og bra høytaler merke som klipsch,...
    Ta denne inni Klipsch Klubben heller :P
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen. ... igjen?

He, he. Hvor mange "raymond" er det egentlig på dette forumet når man ser tilbake til 2005?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du jeg er helt nye her inne... så mitt første innlegg og har aldri vært her inne før... men det er få i norge som heter raymond.. så om det er mange her inne som heter raymond er det bra at så mye gode folk samles på samme plass når det gjelder bra lydopplevelse

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet. Det beste tipset man kan gi nye her inne er å bruke søkefunksjonen flittig.

http://avforum.no/forum/klubb-entusi...ubben-817.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •