Audio Note AN-K: Trykk-kammer HT.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Note AN-K: Trykk-kammer HT.

Hei alle!

Noen som har erfaringer med AN-K?

Jeg nyter noen dager med Snell J iii, mens jeg venter på salg.De er upopulært store og dominerende, men jeg liker type lyd/måten de formidler på. 90-talls godlyd. Den gang musikken hadde dynamikk:-D

Tenkte isteden og få tak i Snell K for "oppgraderingsprosjekt", men nå lurer jeg jammen på om jeg skal prøve å få tak i brukte AN-K.

Men dette er en trykk- kammer HT. Flott hvis jeg kan ha de helt inntil vegg, men litt usikker på hvordan de fungerer i praksis..
    Noen som kan dele litt info/erfaringer? (Og noen som evt. vilselge

Mvh. Erik

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I hus!

Cherry Audio Note AN-K i hus.
    For en Høyttaler..
    Da tror jeg det blir en pause i oppgraderinger på lydfronten:-D

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis m nye høttalere. Drømmer om det merket selv. Hva slags forsterker har du?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hektor
    Grattis m nye høttalere. Drømmer om det merket selv. Hva slags forsterker har du?
    Tusen takk for det!
    Bruker nye Rega Brio R og Rega DAC. (Og jeg blir bare mer og mer imponert over dette settet.) Regnet med at dette ble bra match, da AN jo på en måte er designet for de som gjerne spiller "analogt" med både rør og platespiler.
    Jeg synes nemlig Rega låter veldig analogt på en måte; varmt, fyldig, nydelig oppløst.

AN var akkuratt som forventet; En bedre utgave av de Snell J3 jeg nettopp solgte. Og bedre en mine Sonus Fabers. Det lyder så naturlig alt sammen og alt åpnet seg enda mer i mellomtone og diskant. Mellomtone er vannvittig naturlig og diskant er sååå oppløst og ingen tegn til korn i mine ører. Silke! Bassen er bra, men jeg prøver litt forskellige avstander til vegg og vinkling. Litt uvant med lukket kasse. AN anbefaler hjørne og helt inntil bakvegg, men da synes jeg det blir FOR mye bass så.. Det er litt testing igjen:-D
    Bilde på min HiFi!

Mvh. Erik

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •