Fence Audio

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 31

Tråd: Fence Audio

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Fence Audio

hei folk der ute , lurte på om det er noen som har prøvd disse høytalerene , legger ved ei lenke her Surroundpakke 1 BLACK - Surroundsett | Høyttaler | Fnky og denne subwooferen Fence Audio FS-15mk2 AKTIV - Subwoofer | Høyttaler | Fnky kunne tenke meg og bytte ut klipsch synergy f20 surround 5.0 settet , og xtz w99 12.16 med 2 av fence sin subwoofere... det er jo et norskt merke dette , så det har vert litt spennende og prøve disse produktene

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    øøøh, har hørt på fence boost 212... Ville heller brukt pengene på øl. Uansett hva du spilte med dem så fikk jeg ikke til å nyte musikken mer en hvis det var Luxus Leverpostei jeg hørte på.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    øøøh, har hørt på fence boost 212... Ville heller brukt pengene på øl. Uansett hva du spilte med dem så fikk jeg ikke til å nyte musikken mer en hvis det var Luxus Leverpostei jeg hørte på.
    hvilken reciver brukte du da og , eventuelt effektforsterker brukte du...jeg har hørt at harman kardon skal være , veldig bra på fence audio

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt mine 2 subwoofere fra Fence Audio ennå så skulle du lett fått de og mellomlegg fra min side i bytte mot XTZ'en... Fence er på linje med billigste proson, eltax osv osv...

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reksen
    Hadde jeg hatt mine 2 subwoofere fra Fence Audio ennå så skulle du lett fått de og mellomlegg fra min side i bytte mot XTZ'en... Fence er på linje med billigste proson, eltax osv osv...
    såpass ja hmmmm ,dette hørtes ræva ut ja....

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fence startet jo sine dager på netthandelen (vertfall der jeg først så de)
    Og har alltid vært et skikkelig billigmerke, lyd blir det, men kvaliteten på lyden er ikke tilstede...

For å gå et lite hakk opp i kvalitet er dynavoice noe å se på... M-65 EX eller lignende...
    Å uten å ha hørt noe av det du har pr i dag, så tror jeg nok lyden i det du har NÅ er vesentlig bedre kvalitetsmessig en fence du linker til...

Men, om du bare er ute etter buldebass, så er det sikkert mer buldrebass i disse fence subbene en i ztx... men ztx har 100 ganger mer kvalitet i lyden...

Du kan jo kanskje fortelle hva du søker etter som du føler du ikke får fra Klipch&XTZ du har i dag?
    Så kan folk her prøve å guide deg til noen produkter du kan vurdere opp mot Fence... ;-)
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Fence startet jo sine dager på netthandelen (vertfall der jeg først så de)
    Og har alltid vært et skikkelig billigmerke, lyd blir det, men kvaliteten på lyden er ikke tilstede...

For å gå et lite hakk opp i kvalitet er dynavoice noe å se på... M-65 EX eller lignende...
    Å uten å ha hørt noe av det du har pr i dag, så tror jeg nok lyden i det du har NÅ er vesentlig bedre kvalitetsmessig en fence du linker til...

Men, om du bare er ute etter buldebass, så er det sikkert mer buldrebass i disse fence subbene en i ztx... men ztx har 100 ganger mer kvalitet i lyden...

Du kan jo kanskje fortelle hva du søker etter som du føler du ikke får fra Klipch&XTZ du har i dag?
    Så kan folk her prøve å guide deg til noen produkter du kan vurdere sammen med Fence... ;-)
    jeg er stor fornøyd med hvordan jeg har det pr i dag lydmessig, men artig og prøve nytt da , men det blir ikke med fence audio i hvertfall etter som jeg har hørt her

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "For å gå et lite hakk opp i kvalitet er dynavoice noe å se på" BULL.....

"ztx har 100 ganger mer kvalitet i lyden..." BULL.....

Hei "Scorpioen84" blir for enkelt..., har du hørt noe fra Fence...?

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stealt

"innlegget ditt" BULL.....

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:lol:
    Bulls are much more muscular than cows
    (takk truls :-P)

om du leser det du siterer så skriver jeg "kvalitet", ikke "db buldre-buldre"
    100 ganger er heller ikke kalkulert fakta, som du kanskje skjønner...

Om man sammenligne en ZTX w99 12.16 med en Fence 15, så mener du på tro&ære at Fence har bedre lydkvalitet?

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som det er med mange andre ting, så får man vel det man betaler for.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde den subben en stund og den spiller veldig brutalt og hardt, skikkelig hus rister, men kvaliteten var kanskje ikke så bra. Har ikke hørt så mange subber men er du ute etter buldre å riste bass funker den bra. Spillte en del jeezy på den og da var naboene bortom en del ganger å klagde helt til jeg solgte beistet å kjøpte meg 21 tommeren. Rest is history

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol:
    Bulls are much more muscular than cows
    (takk truls :-P)

om du leser det du siterer så skriver jeg "kvalitet", ikke "db buldre-buldre"
    100 ganger er heller ikke kalkulert fakta, som du kanskje skjønner...

Om man sammenligne en ZTX w99 12.16 med en Fence 15, så mener du på tro&ære at Fence har bedre lydkvalitet?
    Hei igjen :wink: Scorpioen84

(Dette er et innlegg ikke bare myntet på deg, men til mange her inne....:cry: )

Å Faa'an! så tøff jeg er som blir med og disser/mobber Kina-merker som f.eks Fence, Proson og litt Dynavoice (obs...må være litt forsiktig med Dynavoice fikk jo tross alt en bra test i "Lyd og Bilde " gud bedre....?").
    Forøvrig har jeg ofte aldri hørt nevnte produkter selv,evt.kanskje en og annen model Fex. Fence Audio Stage-1212 (ikke bra ! er faktisk enig...) og "jeg" har jo derfor hørt alt.. men vil jo vise hvor tøff jeg er!
    Og for å forsvare mine ofte overprisa og dyrkjøpte Merke "Hifiprodukter" (dyrkjøpte = "i forhold til egen økonomi").
    Og ofte laget i Kina... .Med et kynisk grossistledd i Norge/ Europa

Mitt inntrykk her på AV-Forum, er at det er for mange fanboys og for lite objektvitet.... Å ha riktig merke og få annerjennelse for det, er viktigere enn opplevd lydkvalitet......

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Å Faa'an! så tøff jeg er som blir med og disser/mobber Kina-merker som f.eks Fence, Proson og litt Dynavoice (obs...må være litt forsiktig med Dynavoice fikk jo tross alt en bra test i "Lyd og Bilde " gud bedre....?").
    Forøvrig har jeg ofte aldri hørt nevnte produkter selv,evt.kanskje en og annen model Fex. Fence Audio Stage-1212 (ikke bra ! er faktisk enig...) og "jeg" har jo derfor hørt alt.. men vil jo vise hvor tøff jeg er!
    Og for å forsvare mine ofte overprisa og dyrkjøpte Merke "Hifiprodukter" (dyrkjøpte = "i forhold til egen økonomi").

Mitt inntrykk her på AV-Forum, er at det er for mange fanboys og for lite objektvitet.... Å ha riktig merke og få annerjennelse for det, er viktigere enn opplevd lydkvalitet......
    Dette må være det minst konstruktive innlegget jeg har sett her inne på lenge. hva med å hjelpe trådstarter i stedet for å besudle dette flotte forumet med slik drit?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det kommer mye bra fra Kina, og mye bra er bygd dær etter å ha blitt konstruert i europa / amerika.
    Det er, however, dyrkjøpt erfaring som har lært oss at kvalitet kommer ikke rekanes på ei fjøl.
    Når noe er altfor billig til å være bra, så er det som regel rukkel.
    Fysiske lover oppheves ikke ved et hælspark, og selv om man kjøper benkpress og vekter på salg, greier man uansett ikke å løfte mer i benken. Bare fordi man har lyst.
    Fence audio er nøyaktig det som det ser ut som: Rukkel.
    Men dersom man sammenligner det med en klokkeradio er det sikkert helt passe.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Dette må være det minst konstruktive innlegget jeg har sett her inne på lenge. hva med å hjelpe trådstarter i stedet for å besudle dette flotte forumet med slik drit?
    Er nok mange lesere her inne som har Fence, Proson eller Dynavoice, som er veldig fornøyd med både lyd og kvalitet i forhold til $...:-D
    Men og si det er jo som og banne en hvis plass...

"besudle dette flotte forumet med slik drit? :twisted: " Piss...:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt mye kina-varer jeg, og har også Dynavoice i anlegget mitt i dag og er greit fornøyd med den jobben de gjør....
    Så jeg vet ikke helt om dine beskyldninger er relevante...?

Det kommer mye rart og endel bra fra kina...
    Men Fence Audio er ikke en av dem...
    Jeg synes jeg var passelig kontruktiv når jeg sier til trådstarter at det utstyret han har pr i dag trolig er bedre en det han tenker å kjøpe, og at jeg spørr ham om hva han er ute etter så vi kan veilede ham...
    Fence er et ok valg det for gutterommet som buldrebuldre, men jeg føler ikke helt at det er det trådstarter er ute etter...

Hvor har du hjulpet trådstarter? hvor har du vært kontruktiv?
    bortsett fra å være negativ mot hele forumets brukermasse å spore av tråden?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av ¨satyrion
    Jeg hadde den subben en stund og den spiller veldig brutalt og hardt, skikkelig hus rister, men kvaliteten var kanskje ikke så bra. Har ikke hørt så mange subber men er du ute etter buldre å riste bass funker den bra. Spillte en del jeezy på den og da var naboene bortom en del ganger å klagde helt til jeg solgte beistetVedlegg 83032 å kjøpte meg 21 tommeren. Vedlegg 83031Rest is history
    Rest is history ?

8)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt mye kina-varer jeg, og har også Dynavoice i anlegget mitt i dag og er greit fornøyd med den jobben de gjør....
    Så jeg vet ikke helt om dine beskyldninger er relevante...?

Det kommer mye rart og endel bra fra kina...
    Men Fence Audio er ikke en av dem...
    Jeg synes jeg var passelig kontruktiv når jeg sier til trådstarter at det utstyret han har pr i dag trolig er bedre en det han tenker å kjøpe, og at jeg spørr ham om hva han er ute etter så vi kan veilede ham...
    Fence er et ok valg det for gutterommet som buldrebuldre, men jeg føler ikke helt at det er det trådstarter er ute etter...

Hvor har du hjulpet trådstarter? hvor har du vært kontruktiv?
    bortsett fra å være negativ mot hele forumets brukermasse å spore av tråden?
    "Men Fence Audio er ikke en av dem..." basert på vilke erfaringer....

Gutten har jo allerede klipsch og xtz! Han er jo nødt til og være i himmelriket........

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rest is history ?

8)
    Endte med et jeg ble sparka ut av dritt kåken, så da solgte og kasta jeg alt keg hadde, pakket en sekk og flytta like godt til thailand og starta på nytt der

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •