Audio pro blue diamond

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio pro blue diamond

Hei.

Skal/har kjøpt 5.1 surroundpakken fra Audio pro (v.3) med blue diamond fronthøyttalere. Lurer egentlig på om jeg bør kjøpe en sub i tilegg og heller bruke frontene kun som fronter men da med frekvensrekkevidde fra meget dypt til meget lyst;-). Dette for å få en bedre opplevelse når jeg hører på musikk i stereo.

Eller er det slik at høyttalerne har en funksjon der den forstår at det spilles musikk i stereo eller man ser film med et subspor og bytter mellom dette automatisk (mener å ha lest dette en plass, men er litt usikker)?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sindra
    Eller er det slik at høyttalerne har en funksjon der den forstår at det spilles musikk i stereo eller man ser film med et subspor og bytter mellom dette automatisk (mener å ha lest dette en plass, men er litt usikker)?
    Ja, man har både vanlig høyttaler tilkobling og en Sub tilkobling, setter du forsterkeren din til å spille stereo uten sub, så vil den fungere som vanlig høyttaler, mens hvis du setter den til å spille 2.1 kanals så spiller den sub kanalen i tillegg.

Om du bør ha sub eller ikke i tillegg ville jeg ventet med til du har prøvd ut hvordan det låter hos deg. Men man kan jo aldri få for mange suber da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •