Anbefaling av sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av sub

Kinoen min gikk plutselig fra 12 til 35 kvadratmeter og subbene ble raskt alt for små, med mye pusteproblemer og ikke særlig god eller dyp bass. Har 2 stk H/K subber med 200w forsterker og 10" element. Lurer på om jeg bør gå for 1 eller 2 stykk subber. Er det ikke lettere å få best resultat med 1? Og hva størrelse/merke/type burde jeg opp i dette rommet? Prismessig var planen å ikke overstige 8-10k...

Newcomer Stereo Light sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg driver å ser etter sub selv.
    Etter og å spurt rundt og undersøkt litt ser det ut som SVS er den suben som gir mest for pengene.

Det ser ut til til at jeg lander på denne PC12-NSD-DSP Neste på skalaen blir SVS SB13 Da bryter du ditt budsjett med 1000 lappen.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av e_berrefjord
    Kinoen min gikk plutselig fra 12 til 35 kvadratmeter og subbene ble raskt alt for små, med mye pusteproblemer og ikke særlig god eller dyp bass. Har 2 stk H/K subber med 200w forsterker og 10" element. Lurer på om jeg bør gå for 1 eller 2 stykk subber. Er det ikke lettere å få best resultat med 1? Og hva størrelse/merke/type burde jeg opp i dette rommet? Prismessig var planen å ikke overstige 8-10k...
    hva med 2 sånne SVS PC12-NSD DSP Subwoofer - 12" basselement og 400W DSP - L-Sound AS eller 2 sånne , har dem selv også trykker og går ganske dypt 2 stk. XTZ 99 W12.16 i Pianolakk Subwoofere | Surround.no - Høyttaler-spesialisten og du kan også vurdere disse , har hørt fra mange at di spiller utrolig bra , og her får du 4 12 tommere , 2 i hver kasse for under 10000kr Epik Legend Subwoofer - 2x12" og 300W - L-Sound AS

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av e_berrefjord
    Ville gått for en SVS pc/pb 13ultra brukt. Den skal ikke ha noe problem med å få fart i 35kvm 8)
    da vil du også få dypbass så det holder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •