Dynavoice DF-8, eller Klipsch RF82?? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 125 av 125
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I dag har jeg hatt gleden av å lytte til Definitive Technology BP7002. Har ikke fått sammenlignet den med Klipsch i samme prisklasse, men for min smak så er BPene sinnssyk valuta for pengene. Om det nå var snakk om høyttalere til rundt 20k, så kommer man ikke utenom å vurdere disse, det er nå min subjektive mening, men nå er det som kjent ingenting her i det manifesterte univers som er objektivt eller evig.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Onkel Storm
    I dag har jeg hatt gleden av å lytte til Definitive Technology BP7002. Har ikke fått sammenlignet den med Klipsch i samme prisklasse, men for min smak så er BPene sinnssyk valuta for pengene. Om det nå var snakk om høyttalere til rundt 20k, så kommer man ikke utenom å vurdere disse, det er nå min subjektive mening, men nå er det som kjent ingenting her i det manifesterte univers som er objektivt eller evig.

hei, ser det har vært litt negativt rundt df8 her, å skjønner at folk er skeptiske til billig høytalere.
    var å kjøpte meg et par df8 i går da jeg trengte noe billig å bruke til lytte rommet står ferdig.
    har hatt mye forskjellig med tiden som feks, usher, b&w, patos lyric, klipsch mm.
    nå var det jo rf 82 vs df8 som var spørsmålet her, har hatt tre par rf 82 med tiden da jeg synes klipsch er kjempe bra høytalere å har gått tilbake til dette noen ganger.

men nå til disse billige dynavoice definition df8.
    jeg ble skikkelig overasket over hvor bra disse låter, nå er jo ikke mine innspilt enda skal det sies. nå er ikke jeg noen kjempe erfaren hifi mann men ører å høre med har jeg jo.

det er skikkelig klarhet like godt på lavt som høyt volum, synes mellomtonen får frem bra klarhet i musikken jeg hører på, mye instrumentalt.
    bassen derimot er litt hard, går liksom ikke dypt nok, dette kan kanskje bli bedre etter flere timer med spille tid.
    men alt i alt, en kjempe høytaler til denne prisen spør du meg.

Newcomer LarsiS14 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som sagt kjøpt RF82, og angrer ikke på det.
    Kjøpte deretter en Emotiva UPA-5 og brukte Yamaha RX-V650 som pre.
    Lyden ble ganske bra i forhold til å kjøre høyttalerene på receiveren, noe som egentlig var dass.
    UPA-5: Bra og kontrollert bass. Men det "stoppet opp" ved høyere volum.

Så da kjøpte eg inn Emotiva XPA-2, XDA-1, og USP-1 + alt av Emotiva kabler. Dette spiller griiiserått på RF82 i mitt rom. Helmax!!!
    Det spiller meget pent, og skulle noe ha blitt byttet ut nå, så hadde det blitt RF83 på 2x XPA-1

Tror virkelig at XPA-2 drar ut fullt potensiale i RF82, de kan umulig spille bedre enn de gjør nå.
    Kjempefornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsiS14
    Har som sagt kjøpt RF82, og angrer ikke på det.
    Kjøpte deretter en Emotiva UPA-5 og brukte Yamaha RX-V650 som pre.
    Lyden ble ganske bra i forhold til å kjøre høyttalerene på receiveren, noe som egentlig var dass.
    UPA-5: Bra og kontrollert bass. Men det "stoppet opp" ved høyere volum.

Så da kjøpte eg inn Emotiva XPA-2, XDA-1, og USP-1 + alt av Emotiva kabler. Dette spiller griiiserått på RF82 i mitt rom. Helmax!!!
    Det spiller meget pent, og skulle noe ha blitt byttet ut nå, så hadde det blitt RF83 på 2x XPA-1

Tror virkelig at XPA-2 drar ut fullt potensiale i RF82, de kan umulig spille bedre enn de gjør nå.
    Kjempefornøyd!

ikke missforstå, mener ikka at df8 er en bedre høytaler en rf82, var bare noen som lurte i denne tråden om df8, derfor jeg sa min mening bare.

Newcomer LarsiS14 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misforstod ikke, og det var ikke rettet stygt mot deg hvis du følte det. Bra at du gir din mening, er nettopp det vi trenger i denne tråden, da det ikke er så mange som har DF-8.
    Sa bare min mening om RF82 av egen erfaring til alle som leser denne tråden

Har troen på DF-8, men desse bildene som ligger her ute oser ikke akkuratt kvalitet, MEN synet kan bedra!

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •