budsjett 500.000 beste hjemmekino - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tøft, ser jo forferderlig kult ut Mulig det proffe bilde har noe med saken å gjøre i tillegg

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Orso:

Jeg er bare medlem her på avforum, ikke på noen andre forum innen AV for Norge. Så vet ikke hvordan det er på andre forum. Men du kan jo se på samtlige som har byggetråd og bygger opp kino fra bunn og grunn, her fra Avforum. Alle de gjør noe med rommet. f.eks rom i rommet. Og de fleste legger også da inn andre akustiske tiltak. Også mange som legger inn akustikkplater. Felles for de er at det legges en del penger i rommet som lages.

Hvor mange som har dyre anlegg som ikke gjør noe, har jeg ikke svar på.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Orso:

Jeg er bare medlem her på avforum, ikke på noen andre forum innen AV for Norge. Så vet ikke hvordan det er på andre forum. Men du kan jo se på samtlige som har byggetråd og bygger opp kino fra bunn og grunn, her fra Avforum. Alle de gjør noe med rommet. f.eks rom i rommet. Og de fleste legger også da inn andre akustiske tiltak. Også mange som legger inn akustikkplater. Felles for de er at det legges en del penger i rommet som lages.

Hvor mange som har dyre anlegg som ikke gjør noe, har jeg ikke svar på.
    Det er litt forskjell på akustiske tiltak etter et akustisk prinsipp og nøye målinger vs bruke en del absorbenter her og der for å si det slik.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av 0kriz
    hei. har er kammerat som vil gå til innkjøp av bra lyd. penger er ikke noe problem. greia er at han vil ha det beste av det beste. hva har dere og annbefale ? han trenger alle foresten

__________________________________________________ __________
    dette er bare sykt...

vanis.blogg.no/1305749928_fremtiden.html
    ta og dra og hør på xtz devine ,fy søren for noen høyttalere... jeg fikk høre på di i går og det var rett og slett sinnsykt , at high end høytaler til 40000kr greier og få ut lyd som devine er helt utrolig , har nesten ikke ord hva denne høyttaleren kan yte...og det som var så spessielt at di var brukt som front høyttalere i et hjemmekino anlegg rrrrråååååååttttttt......

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    ta og dra og hør på xtz devine ,fy søren for noen høyttalere... jeg fikk høre på di i går og det var rett og slett sinnsykt , at high end høytaler til 40000kr greier og få ut lyd som devine er helt utrolig , har nesten ikke ord hva denne høyttaleren kan yte...og det som var så spessielt at di var brukt som front høyttalere i et hjemmekino anlegg rrrrråååååååttttttt......
    Hei smaken er som baken men etter en god del timers lytting til disse så synes jeg de skulle kostet 1/3 av det de gjør

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei smaken er som baken men etter en god del timers lytting til disse så synes jeg de skulle kostet 1/3 av det de gjør
    ja smaken er som baken , men nå er ikke klipsch alt her i verden eller...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •