Etter en lettere rullering i stuen, kom endelig subben i posten idag.

Har fra før ett par Kef IQ50, som spiller meget pent og høyt nok. Men de har ikke så mye saft i bunn naturligvis, derfor var en sub i planene.

En KEF HTB2SE kom i posten idag, og jeg pakket den ut i stor spenning. Jeg ønsket meg en musikalsk sub, som også duger til filmtitting i stua, uten å ta for mye plass.Fant ikke så mye info på nettet om dette, heller ikke erfaringer, så slo til på magefølelsen Designet på denne er jo helt nydelig, plassering er også veldig enkelt pga størrelsen. Plasseringen var en lek pga form og størrelse, og etter en kjapp inntuning av fase og romkorreksjon var vi igang.

Og jeg kan ikke gjøre annet en å skryte denne subben opp i skyene! Den blender helt perfekt inn med mine IQ50, og gir en saftig og stram bass til musikk. Meget musikalsk, som jeg i utgangspunktet hadde trodd. Fyrte i gang Star Wars Episode 1(Bluray) nå ikveld, og den fungerte også UTROLIG bra til film.

Det skal forsåvidt bare mangle med en prislapp på 9995,- veiledende. Men den overgikk mine forventninger.

Anbefales!