Kef KHT-3005 til Onkyo TX-NR609?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kef KHT-3005 til Onkyo TX-NR609?

Topic sier det meste egentlig. Klarer 609 å drive Kef 3005 skikkelig? Har nemlig kommet over ett nytt sett med 3005 til under 4000 spenn, og lurer på om jeg bare skal slå til?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tobs
    Topic sier det meste egentlig. Klarer 609 å drive Kef 3005 skikkelig? Har nemlig kommet over ett nytt sett med 3005 til under 4000 spenn, og lurer på om jeg bare skal slå til?
    3005 er, i mine ører, veldig gode høyttalere - og til den prisen er det ikke mye å lure på! Joda, du kan kanskje tyne ennå mer ut av de med en kraftigere receiver (de er litt tungdrevne) men jeg tror det vil funke som gull. Kjør på, sier jeg!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pakken jeg har funnet er en utstillingsmodell i Spania og på skiltet stod det KHT-3005. Stusset derfor på om dette er den nye eller gamle utgaven. Har derfor undersøkt litt og stusser på om dette er KHT-3005 eller KHT-3005se.

Subwooferen er av type HTB2, noe som tyder på at det er Kht-3005. Satelittene heter derimot SP3588, noe som ikke samsvarer med hva de egentlig går under. På tross av dette viser det seg at en spansk nettside selger SP3588 og hevder at de hører til KHT-3005se.

Senteren hadde ikke noe merkelapp, så den vet jeg ikke hva heter.

Jeg er med andre ord litt forvirret her. Har tenkt å prate litt med en selger før jeg bestemmer meg, men hva mener folket? Dersom det er den gamle utgaven, er de verdt 4000, eller er det bare til å droppe hele greia?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4000 er skummelt billig. Jeg fikk den nyeste KEF 3005KHT til 10 000. og Det var -33% rabbatt fra 15 lapper.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er det eneste settet han har igjen i butikken (Expert-butikk i Spania), så tror han dumper prisen for å få de ut. Vanlig pris skulle visst være 900 Euro, mot 500 som de går for nå.

Det er ett par ting som tilsier at dette ikke er SE-utgaven, men samtidig er det ting som tyder på at det kan være det likevel.

Jeg er uansett fristet til å kjøpe de til den prisen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg har KEF 3005 med Onkyo 608, er meget happy med den kombinasjonen.
    En kamerat av meg har en større utgave av Onkyo. Han kan nok "dra på" mer, men jeg synes ikke det er verdt de ekstra kronene, ikke han heller faktisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sjekket litt mer og det viser seg at det er KHT-3005se det er snakk om, så da ble det kjøpt. Må ut med 500 spenn hos SAS for å få det med på flyet, men når totalen kommer på 4300 så klarer jeg ikke la være.

Gleder meg til å komme hjem i morgen:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •