aktiv bass delefilter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

aktiv bass delefilter

noen som kan gi meg noen linker til aktiv sub delefilter ? har sett etter mye, men kun finni masse 12volt delefiltere til bilsubbere, gjerne billig ? 3-400 8)

Newcomer ShyFx sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SBD
    noen som kan gi meg noen linker til aktiv sub delefilter ? har sett etter mye, men kun finni masse 12volt delefiltere til bilsubbere, gjerne billig ? 3-400 8)
    Er det til PA du skal ha delefilter til?
    Isåfall så må du opp litt i pris for å få noe, for eksempel Behringer CX2310 som er noe av det billigste med sub out.
    Behringer CX2310 Super-X Pro delefilter 2-veis stereo/3-veis mono med sub ut - Musikk Link 3.0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okei takk for svar men ser heller ut tl at jeg bare legger inn litt mere og kjøper en subforsterker, til og bgge inni, noen som vet noe om de som selges på billebro er noe å gå etter, prismessig, siden dette er en passiv pa sub, så hadde jeg ikke tenkt og gå over 1500,-ser at billebro selger noen kraftige bass forsterkere nede til 1100 på ca 400 wrms

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SBD
    okei takk for svar men ser heller ut tl at jeg bare legger inn litt mere og kjøper en subforsterker, til og bgge inni, noen som vet noe om de som selges på billebro er noe å gå etter, prismessig, siden dette er en passiv pa sub, så hadde jeg ikke tenkt og gå over 1500,-ser at billebro selger noen kraftige bass forsterkere nede til 1100 på ca 400 wrms
    Si ifra dersom du får riktig vare når du bestiller fra Billebro da. 8) Og når du finner ut at du skal returnere noe, om du da får pengene tilbake. eller om du får skylden for noe du ikke har gjort.

2310 er et bra og billig delefilter.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja riktig det har brukt delefilterspole på subben hittil, og syns de slipper gjennom litt mere nn kun bass, så tenkte og dra 21" med en slik en

Billebro Eventure | Billebro AMP500SUB slutsteg för inbyggnad | Ljud Ljus DJ PA Karaoke Uthyrning
    PA elementet er på ca 400wrms, den er hjemmebygd, overaskende pen finnish, og har bestillt to bassrelfekser på 110 mm x 180-250mm, vil det være ganske riktig i forhold til at elementet er 21", kassa er på 270liter, (vaskemaskin størrelse) haha tenkte og sette refleksene nede under elementet, eller er det utregning for hvor det er lurt og ha basrefleksene, ?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken ohm er elementet? og hvilken AES eller RMS watt krever det?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et 4 ohms element, fence audio. Pa. Den skal være på 400wrms hvordan tuner man kassa til 45 hertz? er det lengden på bassrefleks røret som har noe å si ? kassa er på 270 liter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •