Innkjøp av subwoofer |HJELP| (6000kr) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Newcomer kRisi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Gratulerer, dette blir konge
    Ja! Bare ca. 2 uker igjen!

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    endelig ein som har skjønt +1 det er ikke så mye som skiller xtz w99 12.16 og svs-pb12plus , svs er hakket bedre til film det er sant
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Jeg skrev ikke hvor mange hakk.SVS PB12-Plus`en som jeg har,er en del dyrere
    og en helt annen klasse en Xtz.Den spiller en del dypere og kraftigere en
    Xtz`ene8) Der det ristet litt med Xtz`ene før,fillerister Svs`en hele leiligheten
    Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg denne ja. Han ene sier det ikke er mye som skiller de, mens han andre sier: les bedre hva jeg skrev. En PB12-Plus er mye råere enn to stk XTZ w99 12.16 hjemme hos meg.

Har selv testet begge nevnte SUB'er, å er ikke tvil om at SVS'en er en helt annen verden. Skulle bare mangle når nevnte SVS'en er 4 ganger så dyr, men alikevel går for å være en "billig" SUB i forhold til hva man gir for den. Men kan ikke se blindt på karakterene i blader. Sier jo seg selv at en SUB til 3.500 som får terningkast 6, vil bli totalt voldtatt av en SUB til 4 ganger prisen som får terningkast 5. XTZ'ene er bra i forhold til prisen, men kan ikke måle seg med de litt dyrere SVS modellene, ihvertfall ikke i mine øyne (ører)

Sitat Opprinnelig postet av kRisi
    Veit at SVS er bra til film, men hvordan er den til musikk?
    SVS'ene er kjempegode til musikk de. Man må ofte jobbe litt med plasseringen og kalibreringen, ofte mer enn andre SUB'er faktisk noe jeg tror kommer av at de går endel dypere og derfor fort kan føles "trege" hvis man har gjort en dårlig jobb her.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg denne ja. Han ene sier det ikke er mye som skiller de, mens han andre sier: les bedre hva jeg skrev. En PB12-Plus er mye råere enn to stk XTZ w99 12.16 hjemme hos meg.

Har selv testet begge nevnte SUB'er, å er ikke tvil om at SVS'en er en helt annen verden. Skulle bare mangle når nevnte SVS'en er 4 ganger så dyr, men alikevel går for å være en "billig" SUB i forhold til hva man gir for den. Men kan ikke se blindt på karakterene i blader. Sier jo seg selv at en SUB til 3.500 som får terningkast 6, vil bli totalt voldtatt av en SUB til 4 ganger prisen som får terningkast 5. XTZ'ene er bra i forhold til prisen, men kan ikke måle seg med de litt dyrere SVS modellene, ihvertfall ikke i mine øyne (ører)

SVS'ene er kjempegode til musikk de. Man må ofte jobbe litt med plasseringen og kalibreringen, ofte mer enn andre SUB'er faktisk noe jeg tror kommer av at de går endel dypere og derfor fort kan føles "trege" hvis man har gjort en dårlig jobb her.
    er enig med deg der kane , klart ein svs som er 4 ganger dyrere , enn ein xtz vil være bedre...men til den prisen så er det di sykeste subwooferene jeg har hadt , og xtzene var lette og plassere synes jeg...nå har jeg ei stue på litt over 30 kvadrat meter , men di xtzene trøkker og går ganske dypt altså + jeg har ikke noen porter stengt igjen eller , jeg synes di trykket og gikk dypest uten portene...

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •