Innkjøp av subwoofer |HJELP| (6000kr) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 63
    Newcomer kRisi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    ja leste ein test gjort nylig av epik legend , men det nagative di sa om den er litt domt da , di sa det når di begynt å skru opp litt i høye nivåer så kommer det , di mente ein sånn skrangle lyd...det trakk litt ned på den da , fikk 5 i terning kast...har du hørt noe meir om den rør subwooferen , vist det ikke blir den på deg så har jeg ville gått for 2 sånne , du kommer ikke til og angre det kan jeg love deg XTZ 99 W10.16 high glossy Subwoofere | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    2 stk. XTZ 99 W12.16 i Pianolakk Subwoofere | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Tilbud på de to, men det var noen som sa det ikke spilte so dypt da.. Den SVS rørsubben ble desverre solgt! Men skal se litt mer etter SVS rørsub siden jeg har hørt så mye bra om den! Frister med 2 x 10" XTZ ja!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Epik Legend er ikke bra før den er spilt inn litt. I begynnelsen hadde jeg litt miksa følelser, men etter noen timer så ble den bare bedre og bedre. Jeg synes i så fall den er konge nå, og er mer en nok trykk til rommet jeg bruker den på. For prisen så er dette en veldig bra subwoofer Hadde jeg vært deg hadde jeg gått enten for XTZ, SVS eller Epik.

Det var de 3 det stod mellom med meg. Endte opp med og velge mellom SVS og Epik til slutt og skaffet Epik og er fornøyd

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kRisi
    2 stk. XTZ 99 W12.16 i Pianolakk Subwoofere | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Tilbud på de to, men det var noen som sa det ikke spilte so dypt da.. Den SVS rørsubben ble desverre solgt! Men skal se litt mer etter SVS rørsub siden jeg har hørt så mye bra om den! Frister med 2 x 10" XTZ ja!
    SVS år dypere en XTZen ja, hadde rørsub fra svs før, savner det dype drønnet og morrofaktoren på film, nå har jeg 2 stk XTZ 12" ville heller hatt PC 12 men den blir for drøy med tanke på WAF

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rakapung
    Epik Legend er ikke bra før den er spilt inn litt. I begynnelsen hadde jeg litt miksa følelser, men etter noen timer så ble den bare bedre og bedre. Jeg synes i så fall den er konge nå, og er mer en nok trykk til rommet jeg bruker den på. For prisen så er dette en veldig bra subwoofer Hadde jeg vært deg hadde jeg gått enten for XTZ, SVS eller Epik.

Det var de 3 det stod mellom med meg. Endte opp med og velge mellom SVS og Epik til slutt og skaffet Epik og er fornøyd
    Ja, herregud så vanskli! Står mellom SVS, Epik og XTZ!

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    SVS år dypere en XTZen ja, hadde rørsub fra svs før, savner det dype drønnet og morrofaktoren på film, nå har jeg 2 stk XTZ 12" ville heller hatt PC 12 men den blir for drøy med tanke på WAF
    Haha, jeg slipper å tenke på WAF Men hadde du PC12 DNS eller Plus?

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, jeg slipper å tenke på WAF Men hadde du PC12 DNS eller Plus?
    jeg hadde NSD Funket som bare knall den, var en utrolig morsom filmsub. Har ikke hørt Epiken men skal du ha en filmsub som gir deg mye glede er det ikke noe spm engang at SVS PC 12 nsd sub er midt i blinken.

Eventuelt en Epik legend også 2 stykk bass shakers i sofaen. Du vil klare skaffe deg epiken og 2bass shakers med en brukt amp til samme prisen som en pc 12, og da får du jo bunndraget (sofaristing til de grader) + mellombassen som skal være så god på epik

Ville droppet XTZ, har du et merke mindre tenke på. Epik om du skal kjøre film og musikk, og svs til film Kan du velge mellom de to isteden XTZ holder rett og slett ikke mål med svs på output og dybde eller morrofaktor. Og dette kommer fra en som har 2stk XTZ 12

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat vært i samme problemstilling som deg.. vurderte en god stund frem og tilbake mellom xtz, epik og svs..
    etter en prat med lsound landet jeg til slutt på en SVS PC12-NSD DSP som jeg plukket opp igår.. nå kan jeg desverre ikke uttale meg om kvaliteten enda, da jeg har vært uheldig og fått en som er deffekt men har avtale om bytte den hos lsound til mandag.

appropos WAF, kona var med når jeg henta sub'en om fredag og hun ville heller hatt PC13.. desverre var ikke lommeboka helt enig i det..

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hadde NSD Funket som bare knall den, var en utrolig morsom filmsub. Har ikke hørt Epiken men skal du ha en filmsub som gir deg mye glede er det ikke noe spm engang at SVS PC 12 nsd sub er midt i blinken.

Eventuelt en Epik legend også 2 stykk bass shakers i sofaen. Du vil klare skaffe deg epiken og 2bass shakers med en brukt amp til samme prisen som en pc 12, og da får du jo bunndraget (sofaristing til de grader) + mellombassen som skal være så god på epik

Ville droppet XTZ, har du et merke mindre tenke på. Epik om du skal kjøre film og musikk, og svs til film Kan du velge mellom de to isteden XTZ holder rett og slett ikke mål med svs på output og dybde eller morrofaktor. Og dette kommer fra en som har 2stk XTZ 12
    +1.Har selv hatt 2 stk. XTZ 99 W12.16 og har nå SVS-PB12PLUS og den er
    noen hakk bedre til film syns nå jeg:-D
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm, hører mest på musikk egentlig, men tror jeg kommer til å kjøpe flere filmer viss jeg kjøper SVS! Frister også med Epik legend + bass shakers fordi SVS subbe virker veeldig stor

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xwr
    Jeg har akkurat vært i samme problemstilling som deg.. vurderte en god stund frem og tilbake mellom xtz, epik og svs..
    etter en prat med lsound landet jeg til slutt på en SVS PC12-NSD DSP som jeg plukket opp igår.. nå kan jeg desverre ikke uttale meg om kvaliteten enda, da jeg har vært uheldig og fått en som er deffekt men har avtale om bytte den hos lsound til mandag.

appropos WAF, kona var med når jeg henta sub'en om fredag og hun ville heller hatt PC13.. desverre var ikke lommeboka helt enig i det..
    hehe, du får sende PM til meg når du har fått testa den litt!

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å tekster med SVS PC12 selger

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han sa han hadde gamleversonen av den på lsound. Also gamleversonen av denne: SVS PC12-NSD DSP. Er det noen som har link til gamleversonen, eller erfaring med den?

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

di spiller dypt nok det kan jeg bekrefte , jeg har da 2 stk xtz w99 12.16 subwoofere og som sagt så er det ikke , noe problem og få dem ned til 20 hz , kjenner til og med folk som har fått dem helt ned til 17 hz , faktisk men det var 12 tommeren jeg har da . men 10 tommeren ble jo kåret til beste kjøp i lyd og bilde 6 av 6 mulige poeng mest big bang for pengene , eller hva lyd og bilde skreiv...men har du fått rør subwoofer på hjernen , så er det vanskelig og gi slipp på det he he... uansett så håper jeg du finner noe du blir fornøyd med

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm, hører mest på musikk egentlig, men tror jeg kommer til å kjøpe flere filmer viss jeg kjøper SVS! Frister også med Epik legend + bass shakers fordi SVS subbe virker veeldig stor

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    +1.Har selv hatt 2 stk. XTZ 99 W12.16 og har nå SVS-PB12PLUS og den er
    noen hakk bedre til film syns nå jeg:-D
    endelig ein som har skjønt +1 det er ikke så mye som skiller xtz w99 12.16 og svs-pb12plus , svs er hakket bedre til film det er sant

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    endelig ein som har skjønt +1 det er ikke så mye som skiller xtz w99 12.16 og svs-pb12plus , svs er hakket bedre til film det er sant
    Det er vel en god del som skiller,da han gikk fra TO xtz 12.16 og til EN SVS PB 12 Plus
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har jeg skaffet meg Gamleversonen av SVS PC12-NSD DSP. Blir ca. 4000 ink frakt Får den om ca. 2 uker. Noen som har erfaring med denne subben, så gjerne skriv litt om den

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veit at SVS er bra til film, men hvordan er den til musikk?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev ikke hvor mange hakk.SVS PB12-Plus`en som jeg har,er en del dyrere
    og en helt annen klasse en Xtz.Den spiller en del dypere og kraftigere en
    Xtz`ene8) Der det ristet litt med Xtz`ene før,fillerister Svs`en hele leiligheten
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har jeg skaffet meg Gamleversonen av SVS PC12-NSD DSP. Blir ca. 4000 ink frakt Får den om ca. 2 uker. Noen som har erfaring med denne subben, så gjerne skriv litt om den
    Gratulerer, dette blir konge

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •