XTZ 99.25 og XTZ 99 W12s (hø. +v)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99.25 og XTZ 99 W12s (hø. +v)

Noen som har hørt dette oppsettet? Tenkte da på om 99.25 kunne plasseres oppå hver sin sub...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har hatt det oppsettet selv tidligere. Fungerer kjempebra hvis du har rom til det :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du kan utdype litt mer om systemet og hvordan det spilte :-)? Stuen min er på ca 50 m2, så det burde være nok rom... Var egentlig mest i tvil om komponentene kunne brukes og fungere oppå hverandre? Alternativet jeg tenker på er 99.25 sammen med 99 W12.18 ICE...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antares
    Kanskje du kan utdype litt mer om systemet og hvordan det spilte :-)? Stuen min er på ca 50 m2, så det burde være nok rom... Var egentlig mest i tvil om komponentene kunne brukes og fungere oppå hverandre? Alternativet jeg tenker på er 99.25 sammen med 99 W12.18 ICE...
    Ja i min gamle leilighet hadde jeg 99.26 som stod på 2stk (left & right). I en stue på 30m2 så fungerte det sinnsykt bra. Men de klarer ikke levere like mye som min nye svs ultra, men har du lite plass og ønsker å slå to fluer i en smekk så låter det etter mine ører sinnsykt bra, med en skikkelig kalibrering så vil du nok bli imponert.ihvertfall og når du ser på prisen :-)

Kan og anbefale 10.17 med sub amp, disse har jeg nå koblet opp i min kino,med 99.26. De går imponerende lavt, og leverer en god punch, en fordel er også at bassrefleks er vendt fremover på disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar! 10.17 hadde vært rått :-), men synes ikke 99.25 passer til disse rent fysisk. Får vurdere om det blir 99 W12 eller 99 W12.18 ICE... Hva tror du om sistnevnte? ser den har fått bra kritikk!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •