Xtz 99 w.12.16 vs Cerwin vega clsc-15s, Ka som er best ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xtz 99 w.12.16 vs Cerwin vega clsc-15s, Ka som er best ?

hei eg spiller endel musikk og ser ikkje sjå mye på film, har 7.1 system so må ha noke med MASSE futt, har ein clsc nå, er ikkje mye fornøyd, er xtz subben bedre? HJELP

takk på forhånd

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den spiller nok en del bedre ja.men om den bråker mer vet jeg ikke en vil anta at den gjør det.har en sjæl i ei stue på ca 30 kvm og det er mer en nok!tror ikke gain står på mer en 1/4.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det musikk som gjelder tror jeg nok CVen vinner, på lydtrykk og morrofaktor. XTZ vil være bedre til film derimot, ikke det at den er dårlig til musikk, men tror ikke den vil spille med samme lydtrykk som CV.

Er du dermed ute etter mer trykk ville jeg prøvd noe annet

SVS PB modellene feks

Eller kanksje en PA hornsubb? Da smeller det på musikk vettø

Stort rom har du? Burde jo få masse futt med den CV subben. Tror heller det er noe galt med hvordan du har integrert/satt dette opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jepp

ja, det er noe gale med den, den driver og stopper under sangen/filmen, dårli kontakt, har loddet osv, men vet ikkje ka som er gale :???: er ganske skuffa over subben. men må ha xtz (Y) hadde våre bra og hat begge deler, ja, forsovidt, rommet er ganske stort, er ikkje sikker på kvadrat, men eg er ute etter at det kjiler i magen og evt ting fra både hylle og skap detter ned, det har clsc-15s gjort den gang den funket skikkeli, om xtz greier noke liknede, aner eg ikkje, hjelp

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stadt96
    ja, det er noe gale med den, den driver og stopper under sangen/filmen, dårli kontakt, har loddet osv, men vet ikkje ka som er gale :???: er ganske skuffa over subben. men må ha xtz (Y) hadde våre bra og hat begge deler, ja, forsovidt, rommet er ganske stort, er ikkje sikker på kvadrat, men eg er ute etter at det kjiler i magen og evt ting fra både hylle og skap detter ned, det har clsc-15s gjort den gang den funket skikkeli, om xtz greier noke liknede, aner eg ikkje, hjelp
    xtz vil ikke dra like mye som CVen som du forklarer. Xtz anbefaler en Y kabel ja om det var spm, koster vel 30spenn på clas ohlson tror jeg

xt vil nok gå dypere en cv da, men om din cv er defekt så er det jo like greit kjøpe ny sub uansett :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •