Alternative subber. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Byttet over til Parasound pre og effekt på en gang uten å ta en A-B test mot det forrige utstyret.Kjører kun stereo nå,så har bare prøvd det.Må spare til center og bak en stund.
    Har på INGEN måte noe å utsette på denne pre-en.Kjører XLR hele veien og det er støyfritt og det spiller nå så klart at det er uvant å høre musikk så rent og detaljert.
    Det er godt og høre, blir spennende og teste dette, skal hente den til søndag:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    2x70 watt levert av Doxa 73b...
    Jeg kjører mye effekt på mine små tasser med 6,5".Siden jeg ikke helt vet hvor jeg skal sette subbene og ikke har det store behovet siden småtassene flytter ganske store mengder luft etter jeg fikk på enda mer effekt,så står subbene for øyeblikket nedpakket.
    Men det er til stereobruk da.
    Mye effekt gir meg også "punchen" som subbene ikke klarer å gjengi.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Jeg kjører mye effekt på mine små tasser med 6,5".Siden jeg ikke helt vet hvor jeg skal sette subbene og ikke har det store behovet siden småtassene flytter ganske store mengder luft etter jeg fikk på enda mer effekt,så står subbene for øyeblikket nedpakket.
    Men det er til stereobruk da.
    Mye effekt gir meg også "punchen" som subbene ikke klarer å gjengi.
    Ja men ikke stirr deg blind på 2x70 watt, Doxa 73b gir MYE effekt, har testet AWR250 opp mot den første Doxa 73, og her måtte AWR250 kaste inn håndkleet når de var nivåmatchet, til selgeren store ergelse...

Doxa 73b er noe annet enn første versjonen som kom.

Har sovet på saken, og har konkludert at jeg har en del igjen å prøve før det forsvarer innkjøp av mere utstyr... Kanskje jeg investerer i en AS EQ1... Men ikke tro at anlegget spiller dårlig, langt i fra, tror mange hadde vært dritfornøyd med dette oppsettet slik det spiller nå, jeg er ute etter den berømte prikken...

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    Dette så helt sinnsykt ut, du må bli lei av å sette på plass platene etterhvert...
    Pleier å være føre var. Setter de ned på gulvet når jeg skal "voldta rommet" med lyd. Det som ikke kommer frem på filmen er at samtlige filmer fra hyllen falt ned ca 15 sekunder senere. :-D

Med vet at f.eks Atledreier selger noen midtbassmoduler. Dersom du bor ikke så langt unna han, så kunne du sikkert fått en demo av han. Har bare sett han har hatt det som signatur. 8)

Men du kunne jo sett om annen plassering har mye for seg. etc.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •