cerwin vega 1215 se

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

cerwin vega 1215 se

jeg har nylig kjøpt meg 2stk cerwin vega 1215 se, en jamo center høytaler og 2 stk psy ambient. har en litt eldre sony da50es og en nad 208 effektforsterker. sånn som det står no er cv'ene koblet til nad'en og senter og bak høytalerene koblet opp mot reciveren. men føler jeg ikke får skikkelig surround når jeg ser på film via ps3. har optisk lydkabel frem til reciveren. noen tips til innsilinger? eller bør jeg sette det opp på en annen måte. han jeg kjøpte anlegge av hadde koblet cv'ene opp mot nad'en slikk at elementene var på utgang a, og mellomtoner på utgang b.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espen-f
    jeg har nylig kjøpt meg 2stk cerwin vega 1215 se, en jamo center høytaler og 2 stk psy ambient. har en litt eldre sony da50es og en nad 208 effektforsterker. sånn som det står no er cv'ene koblet til nad'en og senter og bak høytalerene koblet opp mot reciveren. men føler jeg ikke får skikkelig surround når jeg ser på film via ps3. har optisk lydkabel frem til reciveren. noen tips til innsilinger? eller bør jeg sette det opp på en annen måte. han jeg kjøpte anlegge av hadde koblet cv'ene opp mot nad'en slikk at elementene var på utgang a, og mellomtoner på utgang b.

Får vel ikke hd lyd VIA poetisk.eller tar jeg skammelig feil?mener jeg leste det ett eller annet sted.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    optisk støtter 5.1, men ikke HD 5.1.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen mulighet og få bedre lydkvalitet på reciveren. eller må jeg bytte til en hd reciver. noen som har erfaring med reciveren jeg har fra før? (sony da50es). noen som har tips til innstilinger og slikt på den, tenker på hvilken frekvens og mid gain og litt sånt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •