Sound dock

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24

Tråd: Sound dock

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Sound dock

Heisann, jeg skal til å handle meg en sound dock. Har bose sound dock 10 i kikkerten da denne har inponert meg kraftig. Spørsmålet mitt er igrunn, er det noen andre sound docker maks 5000,- som er verdt en lytt?

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan legge til at den for det meste skal brukes ute. Noe inne blir det også, men i hoved sak ute. Solid lyd gjengivelse er et must. Trenger ikke å være mulighet for batteri drift. Iphone 4 er kilden som skal brukes.

Newcomer Stereo Light sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du har mulighet, undersøk H/K sin synes den spiller med mer fylde og trykk en Sound dock 10. I Tillegg så har den også muligheten til å spille uten strøm.

To modeller jeg ikke har hørt men som slår meg som spennede modeller er B&W Zepplin med airplay. Ganske genialt om du har iphone /touch/pad bruker det hele tiden på mitt eget anlegg.

Så har du jo Geneva sine, får også mye bra omtale.

Lykke til med valget.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, skal ta en tur innom hfk og soundgarden i morgen å lytte til de. Personlig liker jeg bose sin bedre en HK. Har hørt i opp mot hverandre flere ganger og holder en knapp på bose ut av de to.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken HK?

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den jeg har hørt mest av HK sine modeller er go+play, har også hørt ms100. Likte igrunn go+play, men likte bose bedre av de to. ms100 likte jeg ikke.
    Gikk utifra den som ble foreslått var go+play da den kunne gå på batteri.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, jeg trodde ms100 spilte litt heftigere enn go+play. Da er jo go+play et enda bedre kjøp til prisen enn jeg trodde, go+play ble benyttet senest på lørdagens grillfest hos en venn. Den slutter aldri og imponere den lille saken der, men hvis den store sounddocken til Bose er hakket vassere så bør vel den holde i massevis til utendørs bruk.

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den store saken til Bose er litt mere stress utendørs da den ikke har batteri.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal man spille litt høyt over tid må man uansett strekke en kabel. Det har jeg erfart med både go+play og sounddock portable.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Skal man spille litt høyt over tid må man uansett strekke en kabel. Det har jeg erfart med både go+play og sounddock portable.
    Det stemmer. 99% av bruken blir hjemme. Her har jeg tilgang på strøm på terassen. Den siste 1% er på hytta og der har jeg også tilgang på strøm ute. Så det her med batteri (oppladbare eller bruk og kast) er ikke viktig for meg.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen andre sound docker som ikke er nevnt som er verdt en lytt innenfor prisklassen?

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer jo litt ann på hva du ser etter, som party kasse er monster sin ganske bra, men lyden er ikke helt topp notch i mine ører da den så og si ikke har mellomtone. Men den spiller på maks volum uten å vrenge.

Om valget sto mellom Bose og Monster ville jeg valgt Bose selv.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal jo være litt party faktor over den, men helst en god allrounder. Jeg hører mest på rock, mens fruen hører mer på pop.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du hørt på Zeppelin Air i dag? Hvis ikke, det er nok noe du bør få gjort før du bestemmer deg. Her er en kar på applestore.us som har vurdert sounddock 10, men som gikk for Zeppelin etter og ha hørt den.(oversatt med google translate)

Jeg har brukt Zeppelin i time etter time, og jeg må si det er langt bedre enn noen konkurranse. Opprinnelig var jeg ser på å få Bose SoundDock 10. Men da jeg lyttet til Bose, var jeg ikke like fornøyd. Jeg er veldig trygg i å si at dette er den beste lyden som det er å tilby. Det er veldig balansert, og selv dukker opp på iPod med en høyttaler EQ for bass, og noen ipod innstillinger. Det var flott at du kunne slå opp og ned bassen. Jeg er veldig fornøyd med Bowers & Wilkins, og vil få mye flere produkter av dette selskapet. B & W langt er den ledende høyttaler merke til alt du måtte trenge. Jeg vil anbefale dem til noen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns denne spiller ganske underholdende på all slags type musikk. Vi har den på jobben, så hører den hele dagen i lokalene våres.
    MONSTER CABLE BEATS BY DR. DRE BEATBOX SOUND DOCK - Spesifikasjoner

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Får du hørt på Zeppelin Air i dag? Hvis ikke, det er nok noe du bør få gjort før du bestemmer deg. Her er en kar på applestore.us som har vurdert sounddock 10, men som gikk for Zeppelin etter og ha hørt den.(oversatt med google translate)
    Dette er interessant, skal en tur innon hfk idag og høre. Blir handel idag, om det blir bose eller b&w. Hadde vært moro å få hørt monster sin også, men hvor kan en få hørt den?

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monster sin kan virkelig IKKE sammenlignes med B&W etter mine ører. Så om du skal ut så prioriter å få høre på B&W. Mye mer nyansert lydbilde.

Kan gjette på at Spaceworld har den da de og div Apple butikker har pushet ganske mye av Dr.Dre headsettene. Blir spennende å høre din tilbakemelding om du får hørt den, mulig det er jeg som er helt på villspor også.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no - Harman Kardon Go + Play, Portabel hifi

Harmon Kardon er nevnt tidligere ser jeg, kan anbefale denne på nytt.
    Spiller utrolig bra til prisen, blir bare bedre og bedre jo mer du spiller på den også. Bredt og fyldig lydbilde.
    Min tråd

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Go+play er et røverkjøp ja, har denne selv og den brukes hver eneste dag på jobb. Tåler juling gjør den også. Min stod ute i en kraftig regnskur for noen år siden, den ble såpass fuktig at det rant en god mengde med vann ut av knappene når jeg snudde den på hodet. Lot den tørke noen dager før jeg koblet til strøm og den fungerer utrolig nok like fint i den dag i dag.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sound dock-play-jpg + Sound dock-play-jpg + Sound dock-splitt-jpg + en mp3spiller eller en nettfjøl.

Det skal jeg prøve på neste grillfest. Ikke det at det egentlig er noe behov for to, men morro og ha prøvd det allikevel.

.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •