JBL TL260 + Hegel H200 = ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JBL TL260 + Hegel H200 = ?

Serat Soundgarden har kampanje på disse høyttalerene og synes det ser ut som en bra pris. Hadde i utgangspunktet veldig lyst på VA Beethoven CG, men disse så hakket mer "rampete" ut og slik jeg leser det så kan det virke som at det er en høyttaler som kan dekke mine preferanser: en som får fram rockefoten og brede smil og som holder lyttertrettheten på avstand.
    Jeg er overhode ingen ekspert på området, jeg liker å høre musikk med god lyd - thats it.
    Er det verdt å ta turen til Soundgarden for å prøve komboen eller bør jeg bare være tålmodig og vente på et par VA kommer for salg?

Mvh

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av FV.
    Serat Soundgarden har kampanje på disse høyttalerene og synes det ser ut som en bra pris. Hadde i utgangspunktet veldig lyst på VA Beethoven CG, men disse så hakket mer "rampete" ut og slik jeg leser det så kan det virke som at det er en høyttaler som kan dekke mine preferanser: en som får fram rockefoten og brede smil og som holder lyttertrettheten på avstand.
    Jeg er overhode ingen ekspert på området, jeg liker å høre musikk med god lyd - thats it.
    Er det verdt å ta turen til Soundgarden for å prøve komboen eller bør jeg bare være tålmodig og vente på et par VA kommer for salg?

Mvh
    Er ikke sikkert den er heilt feil den komboen der nei.

Geir Arne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •