mye bevegelse i bass/mellomtone elemntet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

mye bevegelse i bass/mellomtone elemntet

hei.kjøpt meg nye ht.når jeg nå spiller musikk så synes jeg elemntet beveger seg veldig mye uten at jeg spiller høyt eller er mye bass.prøvde og sette delefrekvensen så subben tar over på 100hz men elemntet flyr fortsatt frem og tibake.er ikke ulyd eller noe i ht.er xtz 99.26.jeg lurer litt på om det er for liten forsterker som kan gjøre det.er jo ganske tungdrevne.
    mvh
    ronny

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanskeligt å si noe om når du ikke opplyser om hvilken forsterker det er jo.
    Men, det er sikkert derfor ja....elementet vil jo fortsette å jobbe langt under 100 hz og har din forsterker ikke mye kontroll over bass elementet vil det bevege seg mye.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Vanskeligt å si noe om når du ikke opplyser om hvilken forsterker det er jo.
    Men, det er sikkert derfor ja....elementet vil jo fortsette å jobbe langt under 100 hz og har din forsterker ikke mye kontroll over bass elementet vil det bevege seg mye.

ja det glømte jeg jo og opplyse om.kjører en denon avr 2809 som er bi ampa.
    har en rotel rb1070 som bror min låner men trur jeg blir nødt til og hente den igjen og se om det blir bedre.
    så driver jeg og lurer på om jeg skal knalle til med 2x emotiva upa1.er jo ikke mer en 3800+frakt+pluss moms så det er jo ikke fælt det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •