Ny høytaller og forsterker. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av simengj
    RF-82 og 2 stykk epik virker gøy ja, men det blir jo fortsatt like mye nivå i diskant kontra rf-83 daa?

kanskje den nye vers av rf-82 denne har 1" diskant istedenfor 1,25".

Men lurer også litt på rf 63 med 2 stykk epik også, her er det jo mindre horn og mellomtonen er på 6,5" som i en typisk stativhøytaler.
    Gamle RF-82 måtte jo blitt brukt isåfall, når jeg snakker om rf-82 mener jeg den nye ja :P

Altså skal ikke si noe sikkert på dette, jeg syns du burde gå for det som gjør deg glad jeg Blir du glad med noen RF-63 så kliner du til Har du jo uansett en fremtidig kinoHT til den dagen du får deg eget kinorom

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke lett dette :P

edit: heller kanskje mer mot RF-62 II i mitt rom med to stykk epik og rør forsterker. Tenker att jeg har muligheten for ett vanvittig basstrykk samtidig som jeg har god lyd i det lille rommet mitt.
    Er egentlig lydtrykket og lydkvaliteten i bass mellombass jeg ser mest etter, men top må jo låte behagelig og klart for det.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simengj
    Ikke lett dette :P

edit: heller kanskje mer mot RF-62 II i mitt rom med to stykk epik og rør forsterker. Tenker att jeg har muligheten for ett vanvittig basstrykk samtidig som jeg har god lyd i det lille rommet mitt.
    Er egentlig lydtrykket og lydkvaliteten i bass mellombass jeg ser mest etter, men top må jo låte behagelig og klart for det.
    Syns det høres ut som et bra valg, tror ikke du skal være noe bekymret over lydtrykket i bassen med 2stk epiks hvertfall :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •