XTZ 99W12.18 ICE vs XTZ 99 W12.18P - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 47
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    deg har jeg ikke noe anet enn og si offffffffffffffffffffffffffffffff til

høres ut som det er flere som sier akkurat dette til deg, enn til meg..

så det klarer jeg å leve med... hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Nei for dem du har er jo de beste subene i hele verden - det har vi fått med oss nå!!
    Makan til skryting over egne produkter har jeg aldri opplevd her på forumet!
    Og det er ikke bare i en tråd,men overalt !!!

Ikke for det, XTZ 12.16 er gode suber til prisen - hatt XTZ selv jeg,men det får vere måte på til opphausing!

1+

Et annet stort norsk forum har denne under "nettikette"

Lytt til erfarne brukere:

Det er mange av dem på forumet. Selv om de kan skrive på en måte som irriterer deg, vet de fleste hva de snakker om. Du bør også opptre ydmykt på forumet og ikke kreve at noen skal hjelpe deg. Hvis du opptrer sint og irritert kan det godt hende at folk vil nekte å svare deg på det grunnlaget. Hvis en person kommer med en løsning på problemet ditt bør du så takke han. Husk nemlig på at brukerne der ute sitter og gjør dette på sin egen fritid og av egen vilje.

Finnes det noe lignende her på avforum ?

Edit* glemte skrive at jeg har 2x 12.18 ICE på vei, skal rapportere hvordan det låter når jeg har fått dem i hus.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    høres ut som det er flere som sier akkurat dette til deg, enn til meg..

så det klarer jeg å leve med... hehe
    akkurat det bryr jeg meg svært lite om du,lar meg ikke knekke av det som sies lel jeg,for meg så blir det bare morsomt,pågrunn av at det er så domt å høre på dere

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rakapung
    Føler Velodyne CHT-15Q kan bli litt massivt for mitt lille rom da.. Så.. Vansklig ditta her ja..
    Om jeg var i dine sko er jeg ganske sikker på at Velo`en skulle fått en sjans. Den er jo brukt, og det betyr at du kan selge den videre uten stort tap om du ikke skulle bli fornøyd.

det er så domt å høre på dere
    Seriøst? Mener du at et diskusjonsforum er rette stedet å komme med slike utspill?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elementet som står i Ice versjonen er det samme som Dali bruker i sin basskasse.Dali bruker 2,men tar likevel 30.000 for en slik hvis jeg ikke husker feil.
    Bare elementet koster 2.200 kr hos Norsk Audio Teknikk og med tanke på utvikling,elemtent,kasse,forsterker osv så virker den ikke akkurat dyr til 6.000.
    En av konkurrentene til XTZ (populært merke her inne på forumet) tar mindre for elementet,men likevel dobbelt så mye komplett.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Om jeg var i dine sko er jeg ganske sikker på at Velo`en skulle fått en sjans. Den er jo brukt, og det betyr at du kan selge den videre uten stort tap om du ikke skulle bli fornøyd.

Seriøst? Mener du at et diskusjonsforum er rette stedet å komme med slike utspill?
    jeg mente ikke deg,er 2 viss andre...

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at du ikke mente meg. Leste du spørsmålet?

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Jeg vet at du ikke mente meg. Leste du spørsmålet?
    nei så klart det ikke er rett, å komme med såndre diskusjoner,her på tråden,er ferdig med det nå

Newcomer ErikE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    nei så klart det ikke er rett, å komme med såndre diskusjoner,her på tråden,er ferdig med det nå
    Det er ikke meningen og være stygg mot deg, men i de trådene jeg har vært i hvor du kommenterer, så ender det ofte i bare tull....

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile til Rakapung

gå for velodyne 15 tommeren,det er jo et knall kjøp for den, prisen som var oppgitt...

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ErikE
    Det er ikke meningen og være stygg mot deg, men i de trådene jeg har vært i hvor du kommenterer, så ender det ofte i bare tull....
    ender ofte i tull,gå heller og se tilbake selv nå,hva dere har kommentert

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vennligst dra deg ut av tråden min hvis du skal bare krangle.

Uansett, tipper jeg bestiller ICE'n, Velodyne 15 tommeren blir for stor for rommet mitt, samtidig kommer naboen over til å drepe med hvis jeg har ett sann monster her inne :P

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uansett, tipper jeg bestiller ICE'n, Velodyne 15 tommeren blir for stor for rommet mitt, samtidig kommer naboen over til å drepe med hvis jeg har ett sann monster her inne :P
    mener du virkelig at jeg krangler her,har du sett hva andre har skrevet om meg:???:foreksempel erike,jeg må jo få lov til og si noe tilbake...

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe, best å la naboen få litt fred.

Og Thomas: Det surround.no sa til deg var nesten litt frekt. Forskjellen på W12.16 og W12.18 ICE er STOR. Det er helt ulike subber. Kabinett, element, forsterkerteknologi, mer eller mindre alt subben ar oppbygget av, er ulikt. Det eneste de har til felles er logo og farge.

De ville nok bare spare seg for litt kostnader her på returvare, refusjon/tilgodebeløp og salg av dine subber som demovare. Dette er allerede nevnt, selv om det ser ut til at du ikke ønsker å akseptere dette. Strengt tatt skal de holde seg mer objektiv og ærlig fremfor forbruker enn som så, for å opprettholde forbrukerkjøpsloven og angreretten. Samtidig burde du kanskje spurt dem spørsmålet FØR du kjøpte. Da hadde du nok blitt anbefalt W12.18 ICE.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Hehe, best å la naboen få litt fred.

Og Thomas: Det surround.no sa til deg var nesten litt frekt. Forskjellen på W12.16 og W12.18 ICE er STOR. Det er helt ulike subber. Kabinett, element, forsterkerteknologi, mer eller mindre alt subben ar oppbygget av, er ulikt. Det eneste de har til felles er logo og farge.

De ville nok bare spare seg for litt kostnader her på returvare, refusjon/tilgodebeløp og salg av dine subber som demovare. Dette er allerede nevnt, selv om det ser ut til at du ikke ønsker å akseptere dette. Strengt tatt skal de holde seg mer objektiv og ærlig fremfor forbruker enn som så, for å opprettholde forbrukerkjøpsloven og angreretten. Samtidig burde du kanskje spurt dem spørsmålet FØR du kjøpte. Da hadde du nok blitt anbefalt W12.18 ICE.
    du har vel rett der,men er fornøyd sånn som det er nå,+jeg skal jo bygge hjemmekino senere så da blir det nok større høytalere etc og di subbene jeg har trykker, og durer i vei slik jeg vil di skal gjøre

Newcomer ErikE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel.... tror ikke naboen din vil merke noe forskjell om det er 2 12" eller en 15". Vil rumle mye uansett :P

det er mer Watt i denne ice'n = mer kontroll + det peerless elementet i den er ganske rått. Har hørt det hos en som bygde seg subber av de. Det elementet koster 2115,- på Dynabel.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt meg Epik Legend.

L-Sound har veldig god "prøve" tid, så benytter meg av det og ser om jeg blir fornøyd. Har også lest litt rundt om den og virker som ett veldig godt kjøp i denne prisklassen. Merket at folk synes den var dårlig når man først slo den på, men etter å ha spilt den inn noen timer så ble den bare bedre og bedre, og folk var faktisk strålende fornøyd til slutt. Skal skrive tilbake hvordan jeg synes den er ut av eska og hvordan den er etter å ha spilt den inn litt når jeg har fått testet den.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt meg Epik Legend.

L-Sound har veldig god "prøve" tid, så benytter meg av det og ser om jeg blir fornøyd. Har også lest litt rundt om den og virker som ett veldig godt kjøp i denne prisklassen. Merket at folk synes den var dårlig når man først slo den på, men etter å ha spilt den inn noen timer så ble den bare bedre og bedre, og folk var faktisk strålende fornøyd til slutt. Skal skrive tilbake hvordan jeg synes den er ut av eska og hvordan den er etter å ha spilt den inn litt når jeg har fått testet den.
    Tror nok du blir fornøyd med den:-D
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt meg Epik Legend.

Grattis:-D
    Blir spennende å høre hva du synes om denne!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: