XTZ 99/93 høytalersett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99/93 høytalersett

Er det noen som har erfaring med høytalersettet fra XTZ. Det selges for 11990 kr hos surround.no. Siden det er to 12" sub'er og resten stativhøytalere lurer jeg på om bassen tar overhånd. Hvordan blir mellomtonen med dette forholdet? Håper det er noen som kan gi en liten beskrivelse av hvordan de oppfatter lyden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xtz pakken

Hei, dette spiller sinnsykt bra :-) Har hørt alt i denne pakken.
    med riktig kalibrering så skal du lete lenge etter å få noe som spiller like bra som dette ,i forhold til pris.

Jeg har 2stk 99w12s i mitt kino oppsett , de leverer :-) men som alt annet , så må det jo kalibreres for å låte bra i sammen med resten av høytalerene dine. Når du velger å dele på feks 80hz så vil subbene ta det under. Er jo selvfølgelig en fordel at subbene er i fase med frontene.

Lyden er meget behagelig. Jeg har 99.26 i min kino og de er bare sinnsykt behagelige å høre på, det ligger nok mest i den bunndiskanten som er i disse. Den finner du ikke i 93 serien, men de låter knall på rette elektronikken. det er ihvertfall min mening :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vurderer samme sett selv eller fra svs. skal få låne 93wmt i dag eller i morra så blir spennende å teste de ut

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Høres bra ut. Du får komme med svar når du har testet Hvilken elektronic passer til høytalerne. Er litt fan av Yamaha, vil det være bra med tanke på surroundreceivere?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja skal gjøre det. vet ikke nåre får henta de men blir nok testing osv i helga. skal testes ut på et par gamle travere.denon avc a10seogen cayin 788 røreffekt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •