Tips til fronthøyttalere til Yamaha RX-V2067

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til fronthøyttalere til Yamaha RX-V2067

Ja, da er oppgraderingsspøkelset ute og vandrer igjen...

Spørsmålet er enkelt: hvilke fronthøyttalere kan matche bra med forsterkeren min?

TV-stua er ca. 4,2 x 3,6 m stor, og høyttalerene står på kortveggen. Egentlig et greit og medgjørlig rom som det har vært lett å få godlyd i, ingen store romproblemer som jeg har erfart. Til vanlig blir det mest vanlig tv-titting for hele familien, men når jeg har "kvalitetsstid" så er pri 1 musikk, deretter film på litt mer anstendig lydnivå

Jeg har tidligere hatt et godt bekjentskap med CM1 (som jeg savner...), men som ble solgt pga. ønske om å kunne spille litt høyere. Nå om dagen leser jeg mye positivt om CM8, denne virker snaisen må jeg si - men klarer receiveren å yte de rettferdighet? Har jo mulighet for bi-amping, har jeg tenkt som smått...

Eller er det helt andre alternativer som menigheten her kan tipse meg om???

Forslag mottas med takk

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av latentfreak
    Ja, da er oppgraderingsspøkelset ute og vandrer igjen...

Spørsmålet er enkelt: hvilke fronthøyttalere kan matche bra med forsterkeren min?

TV-stua er ca. 4,2 x 3,6 m stor, og høyttalerene står på kortveggen. Egentlig et greit og medgjørlig rom som det har vært lett å få godlyd i, ingen store romproblemer som jeg har erfart. Til vanlig blir det mest vanlig tv-titting for hele familien, men når jeg har "kvalitetsstid" så er pri 1 musikk, deretter film på litt mer anstendig lydnivå

Jeg har tidligere hatt et godt bekjentskap med CM1 (som jeg savner...), men som ble solgt pga. ønske om å kunne spille litt høyere. Nå om dagen leser jeg mye positivt om CM8, denne virker snaisen må jeg si - men klarer receiveren å yte de rettferdighet? Har jo mulighet for bi-amping, har jeg tenkt som smått...

Eller er det helt andre alternativer som menigheten her kan tipse meg om???

Forslag mottas med takk
    Sjekk ut Monitor Audio RX 8 el GS 20!
    Gs går snart ut,og du får dem til en ok pris vil jeg tro!
    Disse er livlige og rimelig lette å drive,og vil passe veldig bra med receiveren din

Fås hos Hifi-huset!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •