Nye små gulvstående høytalere, trenger litt tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye små gulvstående høytalere, trenger litt tips

Kjører med kef 5005.2 i dag, og er godt fornøyd med lyden på film.
    Musikk er stort sett på hodetelefoner på jobben og godt fornøyd med det også.

Har nå lyst på litt mere musikk hjemme, og vurderer å legge ned en 4-6000,- i dette.
    Fordel med at de er små da fruen også har noe hun skulle sagt på det området.

Tenker mest på kef iq50 da de går for en grei åris om dagen, og bassen vil håndteres av kef's HTB sub.

Er de greie valg, eller finnes det noe ekstatisk bedre i samme prisleie?

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GWH
    Kjører med kef 5005.2 i dag, og er godt fornøyd med lyden på film.
    Musikk er stort sett på hodetelefoner på jobben og godt fornøyd med det også.

Har nå lyst på litt mere musikk hjemme, og vurderer å legge ned en 4-6000,- i dette.
    Fordel med at de er små da fruen også har noe hun skulle sagt på det området.

Tenker mest på kef iq50 da de går for en grei åris om dagen, og bassen vil håndteres av kef's HTB sub.

Er de greie valg, eller finnes det noe ekstatisk bedre i samme prisleie?
    Har selv hatt forgjengeren, iQ5 sammen med HTB2 SE(x2), og synes dette funket meget bra sammen.
    Synes også iQ5/50 som et glimrende valg blant små og rimelige gulvstående høyttalere. Det finnes høyttalere som spiller høyere og trykker mer, men diskant/mellomtone er det få i samme klasse som matcher.. Og de burde også matche KHT-5005 settet godt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uff, tok en tur bortom hifihuset, sånn for moro skyld for å høre på monitor audio rx6....
    Møtte på en trønder ute i samme ærendet, og så ble vi presentert for veldig gode tilbud på GS20.... Han kjøpte, jeg har måttet gå i tenkeboksen.

Jeg husker at jeg en gang i tiden var mann, før jeg ble tøffel de luxe, nå spørs det om det skal eksplodere litt mannemann igjen, mange år siden sist, eller blir det bare:
    "javel kjære, nei kjære..."

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •