Hjelp! Smale men gode høytalere... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lubedal
    Takk for link...men er dette pr.stk? Tror den er utenfor hva jeg kan ta meg råd til uansett, men kanskje denne: Audio Physic Yara 2 Classic? Jeg har aldri hørt noen fra dette merket, har du erfaring fra Yara 2 Classic?

Takk for tips!
    Det er pris per par. AP Sitara er definitivt smaken på ekte HiFi. Har hørt Dali høyttalere(liker også Dali, men de har ikke så slanke høyttalere) til nesten 50 000kr, og jeg synes AP Sitara helt klart spiller på lik linje.

Har ikke hørt på AP sine lavere prisede modeller, men har sett at andre synes disse spiller veldig bra!

Er verdt en demo hos Oslohificenter =)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av force
    :roll:
    Nei, mitt innlegg i denne tråden var kl. 17.56
    Men nå gidder jeg ikke mer.
    Aaahh baklager, du mente denne tråden *facepalm* Jeg snuste opp infoen i manualen og postet i TV tråden igår, og så leste jeg denne tråden idag etter jeg fikk mail om nye innlegg. Siden du hadde linket til manualen så trodde jeg det var fra min post, men du hadde tydeligvis snappet opp og lagt ut den infoen før meg ops:

Var derfor jeg skrev at det var jeg som la ut infoen: siden du diskuterte det samme som meg der og så gav den samme infoen til meg igjen her (...eller riktigere sagt, det var slik jeg oppfattet det).

Veeeeldig off-topic dette ble men følte jeg måtte forklare tankerekken min så jeg ikke fremstår som en total douche. Ble litt flau nå.

Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    Det er pris per par. AP Sitara er definitivt smaken på ekte HiFi. Har hørt Dali høyttalere(liker også Dali, men de har ikke så slanke høyttalere) til nesten 50 000kr, og jeg synes AP Sitara helt klart spiller på lik linje.

Har ikke hørt på AP sine lavere prisede modeller, men har sett at andre synes disse spiller veldig bra!

Er verdt en demo hos Oslohificenter =)
    Blir en lang tur for en demo da jeg bor på vestlandet, men det ble en soleklar bookmark i mappen min. Skal definitivt sjekke ut Yara 2 ihvertfall om jeg får muligheten, tror Sitara blir for dyrt da jeg trenger forsterker og TV i tillegg... for ikke å snakke om alt annet av møbler og kjøkkenutstyr osv

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •