Denon AVR 3806 + Cerwin Vega CLSC-12S Subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Denon AVR 3806 + Cerwin Vega CLSC-12S Subwoofer

Jeg sliter med lydoppsettet. Jeg får ikke subwoofer til å spille, trodde først at sikringen hadde røket. Jeg kjøpte ny sikring og da slo suben seg på(grønt lys), men den spilte veldig svakt. Plutselig slår den seg av(rødt lys) igjen (bakpå sub). Da trodde jeg at sikringen hadde røket igjen, da tok jeg ut sikringen og satt den inn igjen. Da lyste den grønt igjen og spilte svakt en liten stund, før den begynte å lyse rødt igjen, å ingen bass...:?

Noen som har en ide? Er bare Subben som dummer seg. Bakpå subben er det et lys, som skal lyse grønt når den fungerer. Dette lyset blir rødt og subben slår seg av, dette pleier å skje etter en liten stund, ca 2-5 minutter, når dette skjer får jeg ikke grønt lys igjen før jeg har ventet litt og trukket ut strømmen. Nesten som om den blir varm, og må kjøle seg ned... FIX!

Kan og være slik at jeg skrur på subben, ingen musikk spilles, så lyser den grønt i 2 sekunder, før den går over til å lyse rødt

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at subben i det hele tatt spiller? Høres nesten ut som at den får ikke noe signal / veeeldig lavt signal og skrur seg automatisk av, siden den ikke får signal - og da vil den ikke skru seg på før den får signal igjen!

Newcomer arnie sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Høyttaleren dine står sikkert i large...

Når frontene dine står i large og ikke i small sender ikke denonen din ut noe singnal til subben din. prøv og sett frontene dine til small og del de på 80hz.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De står på Small

Sitat Opprinnelig postet av arnie
    Når frontene dine står i large og ikke i smal sender ikke denonen din ut noe singnal til subben din. prøv og sett frontene dine til smal og del de på 80hz.
    Hvordan deler jeg de på 80hz?

Har litt mer info her. Ligger og link til manualen til Forsterkeren Denon AVR 3806...

Har løst problemet med at det ikke var bass i fronthøytalerne...:-D

Ligger og link til manualen til Forsterkeren Denon AVR 3806...

Newcomer arnie sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trykk på setup.

Du er nå inne i system setup menu.
    Gå til 2. speker setup , så til 1. speaker config og sett front speaker til smal og trykk enter. gå så til 5. crossover frequency ( Advanced ) og sett front til 80hz.
    Du må også sette 2. Subwoffer setup til LFE + main .

Håper dette hjelper

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •