Kjøpe brukt hjemmekinoanlegg - Bra? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 55
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    har du mulighet til å gjøre noe slikt?
    Tror jeg har mulighet til det, ja. Har faktisk hatt akkurat samme tanke tidligere i år, men det ble ikke noe av. Irriterende at jeg ikke finner grunnen. Men jeg tror jeg får prøve det. Takk for hjelpen du.

Men hvordan skal jeg evt. henge/feste høytallerne rundt omkring i rommet da? Det nytter ikke akkurat å ta det helt bak i rommet heller tipper jeg? Da blir det vel alt for langt ifra? Eventuelt fra sidene i rommet? Hmm..

EDIT: Hadde også vært greit om høytallerne hadde stått litt plassert til å fungere fint til PCen også. Det er derfor jeg hadde lyst på gulvhøytallere :P Når jeg har sånn surroundanlegg blir det vel litt mer spesielt å plassere? (PCen står på pulten)

Og forresten: Hva er forskjellen på ZZ-5450 og ZZ-5500?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reasonable
    Tror jeg har mulighet til det, ja. Har faktisk hatt akkurat samme tanke tidligere i år, men det ble ikke noe av. Irriterende at jeg ikke finner grunnen. Men jeg tror jeg får prøve det. Takk for hjelpen du.

Men hvordan skal jeg evt. henge/feste høytallerne rundt omkring i rommet da? Det nytter ikke akkurat å ta det helt bak i rommet heller tipper jeg? Da blir det vel alt for langt ifra? Eventuelt fra sidene i rommet? Hmm..

EDIT: Hadde også vært greit om høytallerne hadde stått litt plassert til å fungere fint til PCen også. Det er derfor jeg hadde lyst på gulvhøytallere :P Når jeg har sånn surroundanlegg blir det vel litt mer spesielt å plassere? (PCen står på pulten)

Og forresten: Hva er forskjellen på ZZ-5450 og ZZ-5500?
    forskjellen er vel at surround HT bak er trådløse på 5450.

Jeg ville hengt de trådløse opp på hver side over sengen bak i rommet, ikke altfor høyt opp. ville puttet subben under pulten, også ville jeg satt centeren oppå tven eller ved tven på en måte. Deretter hadde jeg bare hatt frontene flyttbare ved om du spilte pc eller så på film, vet ikke helt om disse var trådløose også, isåfall er det jo gull. Hvis ikke så blir det jo litt ledningsrot.
    Eventuel løsning på dette kan være å kjøpe noen ht kabler på clas ohlson, så du har 2 sett med kabler, en som går bort til tven, og en som akkurat stikker opp til pcenn på pulten, så kan du bare flytte HT uten å tenke på ledningene, dog må du bytte ledninger på selve enheten som alle ht ledningene skal inn i, men dette vil jo bli mye enklere, spesielt med hvite kabler fra clasern, ser du fort hvem som skal byttes ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forskjellen er vel at surround HT bak er trådløse på 5450.

Jeg ville hengt de trådløse opp på hver side over sengen bak i rommet, ikke altfor høyt opp. ville puttet subben under pulten, også ville jeg satt centeren oppå tven eller ved tven på en måte. Deretter hadde jeg bare hatt frontene flyttbare ved om du spilte pc eller så på film, vet ikke helt om disse var trådløose også, isåfall er det jo gull. Hvis ikke så blir det jo litt ledningsrot.
    Eventuel løsning på dette kan være å kjøpe noen ht kabler på clas ohlson, så du har 2 sett med kabler, en som går bort til tven, og en som akkurat stikker opp til pcenn på pulten, så kan du bare flytte HT uten å tenke på ledningene, dog må du bytte ledninger på selve enheten som alle ht ledningene skal inn i, men dette vil jo bli mye enklere, spesielt med hvite kabler fra clasern, ser du fort hvem som skal byttes ut.
    Ok. Takk for at du gidder å hjelpe meg a. Var bare litt usikker om det ville bli rart hvis bak høytallerne hadde mye større avstand enn front høytallerne osv. Hadde jo vært greit om jeg fikk inn en sofa/skikkelige stoler e.l skjønner du. De stolene som er der nå, er PCstoler.

Skal ta mål av rommet og sjekke nå, for det kan være pulten dekker til døra slik du satt det opp. Det kan være grunnen til at jeg ikke gjorde det tidligere. :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sengen min er nesten 1m bred, så det går ikke. :/ (Da vil pulten bli såpass lang at den dekker til døra)

Men jeg kan jo fortsatt plassere sengen på høyre siden av rommet hvor pulten står nå e.l

Hmm.. Hva tror du?

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sengen min er nesten 1m bred, så det går ikke. :/ (Da vil pulten bli såpass lang at den dekker til døra)

Men jeg kan jo fortsatt plassere sengen på høyre siden av rommet hvor pulten står nå e.l

Hmm.. Hva tror du?
    ok la pulten stå der den er, men sett senga inntil veggen ja. Det beste hadde jo vært en sovefosa

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok la pulten stå der den er, men sett senga inntil veggen ja. Det beste hadde jo vært en sovefosa
    Har tenkt på det ja, men har ikke funnet noe brukende enda. :P Har en hjemme selv, men den tror jeg ikke blir aktuell. Er ikke så god å sitte i heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sikkert muligheten til en av disse utenom:
    Hva tror dere om disse?

Selv synes jeg mulighet 1 er best om jeg f.eks. skulle ta inn en sofa foran TV'en. (Det blir jo litt skjeivt, men..)

Og mulighet 2 egner seg vel best om jeg henger opp høytallere rundt omkring. (At det vil passe bedre til både TV og PCen.)

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    begge løsningene er bra, personlig ville jeg valgt nummer 2 siden da kan du og kompiser ligge/sitte i senga di og se rett på tven, eventuelt du og dama. Da vil også pcen være nærmere tven så det kan bli lettere bytte kabler om som vi sa tidligere.

men her bestemmer du egentlig selv, begge to syns jeg er greie løsninger

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet du, når jeg tenker meg om er kanskje 1 best, siden da kan du henge opp de trådløse bakhøytalerne akkurat på kanten av pulten og sengen, så når du skal benytte tven har du surround siden de vil være bak deg, samtdigi som de vil være bak deg når du bruker pcen også om de henger liksom akkurat litt bak pulten, front ht må du da flytte på uavhengig av hva du skal bruke.

Det er også mulighet for å ligge på langs i sengen på løsning 1 også, det er jo litt mer behagelig

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet du, når jeg tenker meg om er kanskje 1 best, siden da kan du henge opp de trådløse bakhøytalerne akkurat på kanten av pulten og sengen, så når du skal benytte tven har du surround siden de vil være bak deg, samtdigi som de vil være bak deg når du bruker pcen også om de henger liksom akkurat litt bak pulten, front ht må du da flytte på uavhengig av hva du skal bruke.

Det er også mulighet for å ligge på langs i sengen på løsning 1 også, det er jo litt mer behagelig
    Haha litt vanskelig det der. Løsning 1 er jo litt dum, ettersom mye av pulten forsvinner, altså at den blir mindre. Men tror ikke det er så veldig farlig.

Det jeg tenker er at front ht + senter står ved TVen. Fordi når jeg er på PCen spiller jeg bare musikk uansett. Det kan jo være jeg spiller iblant, så vet jo ikke heeelt hvordan det blir f.eks. i et skytespill da. Derfor er jeg litt usikker på løsning 1. Det er jo litt slitsomt å flytte på front ht hele tiden også vil jeg tro.

Har også hørt at 5450 ikke er så bra iforhold til 5500? Tenker spesielt på bakhøytallerne da. Og subben/bassen skal ikke være like bra.
    Men det negative med 5500 er jo alle ledningene da. Tror ikke det blir et kjempeproblem med ledningene, da men. :P

EDIT: Som du skriver: " samtdigi som de vil være bak deg når du bruker pcen også om de henger liksom akkurat litt bak pulten". Hva mener du med det? I begge løsningene sitter jeg mot vinduet når jeg sitter på PCen. Eller er det bare jeg som misforstår?

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du henger de slik. Altså de røde er ht, så vil du aldri trenge flytte på bakht uansett om du skal sitte ved pcen eller tven, da de vil uansett være bak deg om du ser på tv, og de vil være bak de om du sitter ved pcen også.

brun er PC, blå er sub, om du har hørt at de ikke er så bra går du heller for 5000, så bare dropper du flytte på ht om du bare bruker det til musikk uansett

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    herregud glemte jo bilde :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    herregud glemte jo bilde :P
    Takk for all hjelpen. Nå får jeg starte ommøbleringen, så håper jeg kablene er lange nok for det midlertidige anlegget mitt. :P

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for all hjelpen. Nå får jeg starte ommøbleringen, så håper jeg kablene er lange nok for det midlertidige anlegget mitt. :P
    ikke noe problem lykke til

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mr.Chill har gode råd ingen tvil om det.

Synes du i ditt tilfelle skal lytte til råd om plassering og stativhøytalere.

Når det gjelder Logitech så synes jeg du skal vurdere et par ting....

Logitech for meg er greie høytalere til Laptop, eller som hjemmekino nødstilfelle...

Jeg tror Logitech fungerer helt greit til hjemmekino og spill. Men jeg tror absolutt ikke de duger til musikklytting.

Nå har ikke jeg fulgt tråden godt nok til å finne ut hvor mye prosent musikk, film og spill du skal bruke anlegget til.

Han kameraten din skal du bare glemme å kjøpe av.
    F6 er greie høytalere.. men 2500 for hele pakka er altfor dyrt. F6 brukt skal gå for ca 400kr, JVC skal ikke koste mer enn ca200. Proson burde ikke gå for mer enn 100-200.... Tilsammen burde det dessuten gi litt avslag... Det er riktig pris mener jeg.

Synes du får veldig mange dårlige råd her.
    Ikke fra Mr.Chill sef, han har jo tatt hensyn til at du er på budgett og gitt deg veldig gode råd til plassering og Finn osv......
    Tenker mer på de som råder til Klipsch og Kef hjemmekinoer som koster skjorta når du har sagt at anlegget til kameraten din koster 2500 og at du helst vil holde det på 5000...

Vel, nok om det, det er nok gjort i beste hensikt.

Har selv gått over fra gulvhøytalere til stativ og er råfornøyd med det. Fikk tak i XTZ 99.26 høytalere på Surround, var virkelig en øyeåpner i forhold til småhøytalere.

Har også hjulpet en kamerat å skaffe nytt anlegg, da han mistet sitt pga innbrudd. Det var også stativhøytalere fra Cerwin Vega og han mener det spiller fletta av de gamle gulvhøytalerne han mistet, jeg er helt enig.

Når det gjelder hjemmekino, så har Hifiklubben helt geniale priser på noe som spiller helt sinnsykt rått.
    Det koster ca like mye som Logitech anlegget(nytt) og er helt rått på musikk som på film og spill...

Så bær med meg her på det jeg foreslår.....

CERWIN-VEGA XLS-6 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Disse Cerwin Vega stativhøytalerne spiller helt sinnsykt høyt og rått...
    Det lover jeg deg.
    Testet akkurat disse som jeg kjøpte inn for en kamerat, og jeg viste de låt bra, men at de var så jævlig gode. Det viste jeg ikke.
    Cerwin Vega har gjort endel med oppløsningen også, iforhold til tidligere modeller jeg har hørt. Så Dette er det perfekte kompromiss mellom bugett/ytelse og bang for cash uten tvil.
    Dessuten er de helt sinnsykt lettdrevne, noe som betyr at du trenger så å si ingen watt for å drive de veldig høyt.... Det er viktig når man har budgett.

Hifiklubben har også helt latterlig lave priser for tiden på forsterkere som er mye, mye, mye bedre enn JVC anlegget til kameraten din, for den saks skyld også Logitech anlegget.

Når det gjeldet musikk og film.... Denon feks, fenomenalt billig, kjempegod kvalitet for pengene og passer perfekt med de rimelige modellene til Cerwin Vega.

DENON AVR-1611 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Denne Denonen skulle holde deg godt innenfor lommebokas grenser.
    Dessuten er dette noe du kan ha en stund, full av funksjoner og det du trenger. Vil absolutt anbefale denne. Kameraten min valgte den billigste Denon Stereoen til Cerwin Vegan sin og det er noe av det råeste jeg har hørt for prisen....

Når det gjelder Center og sidehøytalere så er ikke dette så nøye hva du bruker. Jeg synes frontene er viktigst. Det beste hadde vært om du fikk kjøpe sidehøytalerne og senteren av kameraten din for en billig penge. Proson er helt greie som sidehøytalere, men de skal ikke koste all verden...

Center bruker jeg Cerwin Vegas minste modell som, er stålende fornøyd med den, og bruker den fortsatt. Koster ca 1000kr.

Når det gjelder Sub, så tror jeg ikke du trenger det med engang dersom du velger de Cerwin Vegaene.

Det er heller noe du kan spare til. Saken er at de CW ene gir helt genial lyd og bass iforhold til pris.

Når du skal kjøpe Sub så råder jeg deg til å sikte på Xtz. Har XTZ sub selv, den ser helt fantastisk ut, og lyder helt fantastisk.. Til prisen.

Du som har et relativt lite rom trenger nok ikke så stor sub, men XTZ gir altså suverent lyd for prisen. Mindre suber er bedre på musikk fordi de er raskere, større suber er derimot bedre på film fordi de går dypere og gir høyere lyd.

Men altså XTZ og Surround.no er tingen når det gjelder Sub på budgett.
    SUBWOOFERE | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Logitech er helt greit, men ikke noe mer. Hadde selv lignende Creative høytalere som er litt større. De var geniale til PC for å spille litt Mp3 musikk.

Jeg tok de med på jobben, og der står de enda selv om jeg sluttet... :smile: Kunne liksom ikke ta fra de musikken. Men det er ikke noe jeg ville spilt stereo på, eller sett film på. Geniale til PC, eller til å ta med på hytta, eller som nødløsning hjemmekino.

Du får velge hva du synes selv er best. Logitech vil gi deg en grei nødløsning, du får alt på en gang til 1000? kr.

Cerwin Vega og Denon som jeg peker på derimot, vil gi deg smil fra øre til øre. Det er virkelig kvalitet for pengene OG det spiller sinnsykt... Det kan jeg garantere etter å ha kjøpt og testet de selv.

Det ble litt langt, håper du ikke har pådratt deg dysleksi av å lese.. :smile:

Godt valg, og lykke til.

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uten tvil at det som er nevnt over her er en god pakke men det blir fort en del tusen ekstra. I og med at rommet ditt var så lite så tenkte jeg kasnkje at det logitech anlegget 5000 holdt til rommet. Har selv noen creative av litt større kaliber på soverommet, og det syns jeg faktiskt er mer en nok til pc bruk, det er ingen sub eller surround ht, kun to stk.

Men om du hadde 5 lapper å bruke så er jo det som er nevnt over her veldig bra saker for pengene Spesielt denon er jo et bra kjøp.

Blir jo ca 5,6k for hele pakken med sub fra xt 10", om du da kan få noen surround og center billig fra kompisen din for noen hundrelapper er du jo plutselig oppi et veldig bra anlegg til 6 lapper

Men du får synse litt på det alternativet er jo logitech og deretter spare opp til noe som er enda bedre igjen, feks XTZ eller noe større klispch osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Mr.Chill har gode råd ingen tvil om det.

Synes du i ditt tilfelle skal lytte til råd om plassering og stativhøytalere.

Når det gjelder Logitech så synes jeg du skal vurdere et par ting....

Logitech for meg er greie høytalere til Laptop, eller som hjemmekino nødstilfelle...

Jeg tror Logitech fungerer helt greit til hjemmekino og spill. Men jeg tror absolutt ikke de duger til musikklytting.

Nå har ikke jeg fulgt tråden godt nok til å finne ut hvor mye prosent musikk, film og spill du skal bruke anlegget til.

Han kameraten din skal du bare glemme å kjøpe av.
    F6 er greie høytalere.. men 2500 for hele pakka er altfor dyrt. F6 brukt skal gå for ca 400kr, JVC skal ikke koste mer enn ca200. Proson burde ikke gå for mer enn 100-200.... Tilsammen burde det dessuten gi litt avslag... Det er riktig pris mener jeg.

Synes du får veldig mange dårlige råd her.
    Ikke fra Mr.Chill sef, han har jo tatt hensyn til at du er på budgett og gitt deg veldig gode råd til plassering og Finn osv......
    Tenker mer på de som råder til Klipsch og Kef hjemmekinoer som koster skjorta når du har sagt at anlegget til kameraten din koster 2500 og at du helst vil holde det på 5000...

Vel, nok om det, det er nok gjort i beste hensikt.

Har selv gått over fra gulvhøytalere til stativ og er råfornøyd med det. Fikk tak i XTZ 99.26 høytalere på Surround, var virkelig en øyeåpner i forhold til småhøytalere.

Har også hjulpet en kamerat å skaffe nytt anlegg, da han mistet sitt pga innbrudd. Det var også stativhøytalere fra Cerwin Vega og han mener det spiller fletta av de gamle gulvhøytalerne han mistet, jeg er helt enig.

Når det gjelder hjemmekino, så har Hifiklubben helt geniale priser på noe som spiller helt sinnsykt rått.
    Det koster ca like mye som Logitech anlegget(nytt) og er helt rått på musikk som på film og spill...

Så bær med meg her på det jeg foreslår.....

CERWIN-VEGA XLS-6 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Disse Cerwin Vega stativhøytalerne spiller helt sinnsykt høyt og rått...
    Det lover jeg deg.
    Testet akkurat disse som jeg kjøpte inn for en kamerat, og jeg viste de låt bra, men at de var så jævlig gode. Det viste jeg ikke.
    Cerwin Vega har gjort endel med oppløsningen også, iforhold til tidligere modeller jeg har hørt. Så Dette er det perfekte kompromiss mellom bugett/ytelse og bang for cash uten tvil.
    Dessuten er de helt sinnsykt lettdrevne, noe som betyr at du trenger så å si ingen watt for å drive de veldig høyt.... Det er viktig når man har budgett.

Hifiklubben har også helt latterlig lave priser for tiden på forsterkere som er mye, mye, mye bedre enn JVC anlegget til kameraten din, for den saks skyld også Logitech anlegget.

Når det gjeldet musikk og film.... Denon feks, fenomenalt billig, kjempegod kvalitet for pengene og passer perfekt med de rimelige modellene til Cerwin Vega.

DENON AVR-1611 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Denne Denonen skulle holde deg godt innenfor lommebokas grenser.
    Dessuten er dette noe du kan ha en stund, full av funksjoner og det du trenger. Vil absolutt anbefale denne. Kameraten min valgte den billigste Denon Stereoen til Cerwin Vegan sin og det er noe av det råeste jeg har hørt for prisen....

Når det gjelder Center og sidehøytalere så er ikke dette så nøye hva du bruker. Jeg synes frontene er viktigst. Det beste hadde vært om du fikk kjøpe sidehøytalerne og senteren av kameraten din for en billig penge. Proson er helt greie som sidehøytalere, men de skal ikke koste all verden...

Center bruker jeg Cerwin Vegas minste modell som, er stålende fornøyd med den, og bruker den fortsatt. Koster ca 1000kr.

Når det gjelder Sub, så tror jeg ikke du trenger det med engang dersom du velger de Cerwin Vegaene.

Det er heller noe du kan spare til. Saken er at de CW ene gir helt genial lyd og bass iforhold til pris.

Når du skal kjøpe Sub så råder jeg deg til å sikte på Xtz. Har XTZ sub selv, den ser helt fantastisk ut, og lyder helt fantastisk.. Til prisen.

Du som har et relativt lite rom trenger nok ikke så stor sub, men XTZ gir altså suverent lyd for prisen. Mindre suber er bedre på musikk fordi de er raskere, større suber er derimot bedre på film fordi de går dypere og gir høyere lyd.

Men altså XTZ og Surround.no er tingen når det gjelder Sub på budgett.
    SUBWOOFERE | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Logitech er helt greit, men ikke noe mer. Hadde selv lignende Creative høytalere som er litt større. De var geniale til PC for å spille litt Mp3 musikk.

Jeg tok de med på jobben, og der står de enda selv om jeg sluttet... :smile: Kunne liksom ikke ta fra de musikken. Men det er ikke noe jeg ville spilt stereo på, eller sett film på. Geniale til PC, eller til å ta med på hytta, eller som nødløsning hjemmekino.

Du får velge hva du synes selv er best. Logitech vil gi deg en grei nødløsning, du får alt på en gang til 1000? kr.

Cerwin Vega og Denon som jeg peker på derimot, vil gi deg smil fra øre til øre. Det er virkelig kvalitet for pengene OG det spiller sinnsykt... Det kan jeg garantere etter å ha kjøpt og testet de selv.

Det ble litt langt, håper du ikke har pådratt deg dysleksi av å lese.. :smile:

Godt valg, og lykke til.
    Takk for et veldig utfyllende svar. Det skal du ha!

Har sett litt på Cerwin Vega ja, men har alltids syntes de var så dyre. Det var jo greie priser på de du linka, men jeg trenger jo som sagt bakhøytalere også. Etter min mening er jo bakhøytalere veldig viktig til mitt rom da. Har ommøblert rommet mitt nå, og jeg må si at jeg merker bakhøytalerne MYE bedre når jeg ser på TV, enn det jeg gjorde før.

Hvor høyt det kan spille er jo ikke så farlig. Til og med det anlegget jeg har nå spiller mer enn høyt nok. Det viktigste blir vel lydkvalitet og bass. Bass er jo heller ikke noe problem. Hvis jeg går for logitech, vil det være en skikkelig super bass som medfølger, og i Cerwin Vega var det vel innebygd? Begge løsningene har ihvertfall veldig bra subløsninger, og samt lydkvalitet.

Ettersom jeg ikke er noe erfaren, så vil jo ikke jeg "forvente" noe av disse anleggene likevel. Så ettersom Logitech er mye billigere, virker det jo også som en veldig grei løsning. Logitech vil jo også være bedre enn det anlegget jeg har akkurat nå. Men jeg vil jo ha en mye bedre feeling, og ikke minst et bredt smil om jeg går for Cerwin Vega. - Men da må jeg også ha bakhøytalere da, ellers blir det lite aktuelt.

Hvis man ser på Finn er det jo ikke akkurat mange som ønsker å selge et Z-5500 anlegg, så det tyder jo også på at det er et veldig bra anlegg som ikke folk ønsker å selge.

Kan få et anlegg for ca. 1500,- isåfall. Er det bra? Jeg håpet mer på rundt 1000,-. Egentlig så er alle Z-5500 anleggene på Finn lite brukt i tillegg, så det er jo sikkert så godt som nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Denon AVR 1611

Her er f.eks. en forsterker som dere har anbefalt. Er jeg heldig får jeg den for 1000,-. Vet dere forresten noe om Finn garantien? Koster det noe? Altså at man overfører pengene, og selger mottar dem når varen er bekreftet av kjøper.

Kan dere eventuelt finne noen bra høytalerer på Finn? Hvis det blir noe av anlegg framfor Logitech, må det nok bli brukt tror jeg. :P

Lurer bare litt på hvordan dette anlegget vil være senere om jeg eventuelt skulle flytte, og få et større rom osv.

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    funker bra den, får du den til en tusing så er det en bra pris, skal se om jeg finner noen godbiter senere jeg kasnkje du kan få komplett anlegg fra finn

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    funker bra den, får du den til en tusing så er det en bra pris, skal se om jeg finner noen godbiter senere jeg kasnkje du kan få komplett anlegg fra finn
    Supert!

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •