Anbefalinger til kompakte bokhylle/staiv høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefalinger til kompakte bokhylle/staiv høytalere

Jeg er på jakt etter noen gode og kompakte bokhylle høytalere til 3-5000,- til min Denon DRA-F102 receiver.

Jeg har sett litt på Dali Lektor 2, men jeg har også lurt på jeg skal ta skrittet opp til Dali Ikon 1 MK2 eller System Audio Aura 10.
    Hvilkne av disse bør jeg satse på eller er det noen som har noen andre anbefalinger? Jeg hører på det meste av musikk, minus klassisk.

Newcomer Hobben sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MistaPi
    Jeg er på jakt etter noen gode og kompakte bokhylle høytalere til 3-5000,- til min Denon DRA-F102 receiver.

Jeg har sett litt på Dali Lektor 2, men jeg har også lurt på jeg skal ta skrittet opp til Dali Ikon 1 MK2 eller System Audio Aura 10.
    Hvilkne av disse bør jeg satse på eller er det noen som har noen andre anbefalinger? Jeg hører på det meste av musikk, minus klassisk.
    Har ikke hørt Aura 10, men Ikon 1 MK2 løsna haka mi til den traff gulvet. Utrolig mye sprut og dynamikk i en så liten høyttaler (trodde først jeg hørte på Ikon 5 som stod ved siden av). Det enkleste ville vel vært å dratt ned på HFK å fått en demo...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •