QLN Front

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: QLN Front

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

QLN Front

Hvordan vil disse fungere i et hjemmekino oppsett med Onkyo SR607? Noen som har erfaring med disse høytalerne?

Qln Signature mkll system Smoke Metallic Qln | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde disse før, og var MEGET fornøyd. Disse hadde en fin og behagelig diskant, og en midbass som jobbes fint sammen mellom diskant og bass. Siden basselementene (4x8") hadde egen forsterker så trenger du ikke noe kraftverk til å drive disse, så 607 er bra til formålet.

Disse spiller høyt, og hardt, så bare å sende ut naboklager. Jeg anbefaler disse

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Hansy
    Jeg hadde disse før, og var MEGET fornøyd. Disse hadde en fin og behagelig diskant, og en midbass som jobbes fint sammen mellom diskant og bass. Siden basselementene (4x8") hadde egen forsterker så trenger du ikke noe kraftverk til å drive disse, så 607 er bra til formålet.

Disse spiller høyt, og hardt, så bare å sende ut naboklager. Jeg anbefaler disse
    Tusen takk for svar Jeg får de ganske mye billigere i Sverige også, så jeg gleder meg til (nachspiel) jeg får de!

I tilegg får jeg med denne Yamaha stereo forsterkeren:

Yamaha R-S300 Black 2.1 Stereoforsterker Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Jeg har fra før Dynavoice surround pakke, og tenkte jeg skulle koble 7.1 på Onkyoen, får jeg brukt stereo forsterkeren til noe eller må jeg begynne å bygge stereo også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk stereoforsterkeren på QLN`ene, litt mer kraft, så du igjen får mer kontroll på elementene :-)

Husk at hvis du kjøper disse fra Sverige så kommer moms i tillegg, også sjekket jeg en nettbutikk som solgte disse, så det ble totalt dyrere enn å kjøpe i Norge. Hvilken nettbutikk/butikk?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dobbelpost, slett