Dalis Basis 100 god på musikk? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Du har problemer med naboer pga subwoofer, kanskje en god hodetelefon er tingen. De spiller mye bedre enn selv dyre høyttalere likevel.
    Har alrede Beyerdynamic 770 pro hodetelefoner, og syntes det er kjedelig liker bassen min

Takk for tips uansett!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk eg naboen på døra igjen gitt!

Han spurte om jeg var syk i hodet??!! pga jeg spillte musikk hele dagen fra 5 på morgen til 3 på natten (noe jeg ikke gjør)... spillte ikke noe høyt, men med litt dyp bass (ikke noe risting)

Det er 3 eller 4 gang han er på besøk og bitcher om musikken, sa han skulle ringe polsien neste gang, men det blir bare vittig når polsien kommer og hører hvor lavt jeg egentelig spiller.

Uansett blir nok en Dali 100 Basis på meg pga naboen!

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ¨satyrion

Han spurte om jeg var syk i hodet??!! pga jeg spillte musikk hele dagen fra 5 på morgen til 3 på natten (noe jeg ikke gjør)... spillte ikke noe høyt, men med litt dyp bass (ikke noe risting)

Det er 3 eller 4 gang han er på besøk og bitcher om musikken, sa han skulle ringe polsien neste gang, men det blir bare vittig når polsien kommer og hører hvor lavt jeg egentelig spiller.

Samma her. Har en Nabo som er helt på bærtur. Dette er sikker 5 gang. i tilleg skriver hun brev til styret :S jeg kan spille musikk alt fra kl. 14.00 til 22.00 som det er lov til etter kl. 22.00 spiller jeg meget lavt.

Dette er noe stort tull, det er dies eget feil at de bor i rekkehus! da må de som oftest regne med litt bråk.

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ¨satyrion

Hørtes ikke ut som en snill nabo! :-?

Jeg er vel heldig jeg da, som har mulighet til å spille skamhøyt nesten døgnet rundt.

Men tror ikke du skal bli skuffet av Dali suben. En god subwoofer det. Men spiller ikke så slagkraftig og så mye dypbass som XTZ modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vørte på Dali basis 100 i dag sammen med de størke aktive monitorene fra argon. Det var utrlog fin lyd i dette. SÅ det blir nok denne subben på meg ja!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •