Dali Ikon 7 MK2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Ikon 7 MK2

Jeg lurte på om noen har prøvd disse høytalerene og vokal MK2 senteren på Emotiva xpa-3? Hørt at denne forsterkeren spiller ganske "mørkt" og er god match med Klipsch rf 83, men hvordan er de på Daliene? Trenger de en forsterker som for eksempel Rotel RB 1080 eller 1070? :-D
    Jeg er ganske grønn på hifi, for har akkurat begynt med det så vær tålmodig med meg hihi

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnus_man
    Jeg lurte på om noen har prøvd disse høytalerene og vokal MK2 senteren på Emotiva xpa-3? Hørt at denne forsterkeren spiller ganske "mørkt" og er god match med Klipsch rf 83, men hvordan er de på Daliene? Trenger de en forsterker som for eksempel Rotel RB 1080 eller 1070? :-D
    Jeg er ganske grønn på hifi, for har akkurat begynt med det så vær tålmodig med meg hihi

MK2 er mye lettere å matche med elektronikk enn MK1. Så vil tro emotiva går fint. Dersom du selv har Emotiva, så kunne du jo bare tatt en tur på hfk, og testet.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    MK2 er mye lettere å matche med elektronikk enn MK1. Så vil tro emotiva går fint. Dersom du selv har Emotiva, så kunne du jo bare tatt en tur på hfk, og testet.
    Ååja, jeg har vært ett par ganger å hørt på MK2. Den ene gangen så var det ett fult 5.1 oppsett med subb satt opp på Denon avr 3311 og andregangen bare MK2 alene på NAD M2 integrert forsterker og skal si det ble stor forskjell på detaljer og ikke misnt trykk Jeg har verken MK2 eller emotiva, men jeg har hørt så mye skryt om emotiva og de gir mye kraft for en relativt billig penge. Så vurderer ett 5.1 oppsett med nye MK2 serien og Emotiva xpa 3 til fronter og senter, men bak drevet av en 2311 eller 3311 Så jeg må bare høre litt rundt hva folk mener, så jeg ikke bruker så masse penger på ett oppsett jeg ikke blir fornøyd med i det hele tatt 8)

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere her på forumet som benytter Emotiva mot Dali, så det bør nok fungere bra 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Flere her på forumet som benytter Emotiva mot Dali, så det bør nok fungere bra 8)
    Det høres bra ut, det virker som om jeg må skaffe meg en emotiva xpa 3 og dra til hifi klubben for å teste den på de og se hva jeg syntes om det selv. Er vel det som er det klart beste før jeg kjøper no mer? :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •