høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: høytalere

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

høytalere

Hjelp skal kjøpe nye høytalere. Valget er sa explorer eller b/w cm9. Har ikke mulighet å høre noen av dem bor i gokk. Har lest litt om explorer de skal hvist trøkke. Men så var det at jeg synes b/w er lekker men uansett det er lyden som avgjør. Skal drive de med hegelH4A.Nå må dere hjelpe meg takker på forhånd. Hilsen jens

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Hegel H200 sammen med SA Explorer, syntes det spiller meget bra. Blir muligens ikke helt det samme med H4A.....eneste jeg kan si er at diskanten kan bli litt "travel" på høyt volum.....

Cm9 ble jeg ikke imponert av i forhold....men det var bare en kort lytt hos Hifiklubben på en Denon forsterker, så kanskje ikke den beste sammenligningen....

Men tror ikke du vil angre på Explorer

Sitat Opprinnelig postet av blarg
    Hjelp skal kjøpe nye høytalere. Valget er sa explorer eller b/w cm9. Har ikke mulighet å høre noen av dem bor i gokk. Har lest litt om explorer de skal hvist trøkke. Men så var det at jeg synes b/w er lekker men uansett det er lyden som avgjør. Skal drive de med hegelH4A.Nå må dere hjelpe meg takker på forhånd. Hilsen jens
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    638
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det blir vellyd i gokk uansett hvilken av dem du velger. CM9 ble bla kåret til årets anlegg i Fidelity i fjor, da i kombinasjon med Hegel H100 og en Sony SACD-spiller hvis jeg ikke husker feil. Det var visst en særdeles vellykket kombinasjon.

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blarg
    Hei. jeg ville satset på CM9, tror ikke explorer slår CM9. setter du riktig forsterker på CM9, de kommer til å låte som en drøm. Har selv B&W 683. de spiller enorm bra til prisen.

Lyngdorf er jo knall på CM9. parasound, NAD, Osv...

lykke til iallefall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •