ny sub, 4000 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny sub, 4000 kr

Har akkurat fått meg Jamo S606, og trenger snaaaart en sub som lamme settet kan riste litt i film, men som sparker godt ifra seg når det kommer til musikk også.

Har lest noen tester, og ser denne: XTZ 99 W12.16 Sort Matt 12" | Surround.no - Høyttaler spesialisten

kommer veldig godt ut, men er det noe som sparker mere ifra under film og musikk? CW til ca samme pris? maxpris er ca 4500, har ikke så veeldig god erfaring. Men har forstått det som at den subben der er absolutt verdt 4000?
    Men, er det noe bedre til samme pris?
    Vil ha det til og riste en del under film
    Takker for alt av hjelp!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ er krutt for pengene og spiller garantert bedre en CV

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg så navnet på tråden var jeg på vei til surround.no for å linke nøyaktig den subben. gå for den du (pianolakk er finere)

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ er bra ja, har dette selv, bare se på oppsettet mitt. Hvis ikke så er svs sb12 litt mere trøkk i. Men blir en tusing ekstra. Ville heller gått for 2 XTZ 10" en en 12" blir litt mere cash men, da blir det liv i stua hvertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    XTZ er bra ja, har dette selv, bare se på oppsettet mitt. Hvis ikke så er svs sb12 litt mere trøkk i. Men blir en tusing ekstra. Ville heller gått for 2 XTZ 10" en en 12" blir litt mere cash men, da blir det liv i stua hvertfall
    Er bare 17, så er liitt beskjedent budsjett, tenkte og i første omgang kjøpe den jeg linket til, 12'' altså. også etterhvert slenge på enda en

Men takker, da går jeg vel for den

Noen som har noen meninger om Jamo S606 forresten? Har akkurat fått dem, men venter på ny forsterker for og få brukt dem. Fikk dem rimelig billig hos komplett, 2495 bare.. Har aldri hatt noe ånkli anlegg, så håper på at jeg ihvertfall blir litt fornøyd

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jamo pakke er ikke dårlig den, slenger på xtz subben der og deler så subben tar seg av de laveste frekvensene i reciever så tror jeg dette blir knall

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jamo pakke er ikke dårlig den, slenger på xtz subben der og deler så subben tar seg av de laveste frekvensene i reciever så tror jeg dette blir knall
    Okei, takker for hjelpa

Kjøpte bare fronthøyttalerne siden dem var på tilbud, og det var det jeg hadde råd til. Så etter litt fant jeg ut at ****, finner ingen plasser som selger center høyttaler i samme serie? Jamo S60 CEN heter den, fant den INGEN plasser. Klarte heldigvis og finne en nesten helt ny på finn

bakhøyttalere kommer etterhvert, fronthøyttalere og center har jeg, forsterker og sub neste

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lykke til, blir du like hekta som resten av oss går nok hele greia ut og noe bedre inn om noen få år

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lykke til, blir du like hekta som resten av oss går nok hele greia ut og noe bedre inn om noen få år
    Haha, ja.. er vel litt hekta, men er akkurat blitt 17 så har vel ikke heeelt råd til og kjøpe meg det jeg egentlig helst skulle hatt :|

Men man kan jo drømme om hva man en gang kan ta seg råd til og ha i stua.. sukk: B&W 800 Diamond Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Vet ikke hvordan dem er i forhold til..en respektabelt høy pris, men huff..<3

Akkurat tatt meg råd til 42'' tv og fronthøyttalere, som bare står og venter på en Onkyo ett eller annet 608(?) forstått det som at den skal være ett greit kjøp den og

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør også ta en titt på Velodyne Impact 10 eller 12" De er veldig gode synes jeg, og jeg bruker 10" til mine Dali Ikon 6 mk2. Uansett, fordelen jeg synes er med de er at bassrefleksporten er under, framfor på en av sidene. Men XTZ er ingen dårlig deal har jeg skjønt, men stikk innom Soundgarden hvis du vil høre på dem

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •