Høyttalerinvestering for "fremtiden" - Palladium etc. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 39 av 39
    Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JAMES HOWLET
    overskriften din er "Høyttalerinvestering for "fremtiden"

da bør du seriøst vurdere snickers is sine srm. han mer eller mindre skreddersyr den til deg utifra dine ønsker, hvis jeg har forstått det riktig
    Tanken er nok i alle fall å kjøpe en høyttaler jeg kan være fornøyd med en lang stund fremover. Som nevnt har jeg ingen illusjon om å bli så frelst at jeg aldri har lyst på noe nytt, men sånt må man jo nesten ta som det kommer. Angående SRM så er jeg nok litt usikker. Jeg er sikker på at en spiller fantastisk, men jeg får ikke helt godfølelsen utseendemessig, uten at jeg kan si hva det kommer av. Den store modellen som du linker til over her er uansett for stor. Jeg vil ikke ha en voldsom høyttaler som tar over stuen helt, og har kanskje til og med jekket meg ned til at Helicon 400 ligger i det leiet jeg bør søke størrelsesmessig. Men jeg må nok ut og prøve, se og teste litt mer før jeg kan si noe sikkert. Ser dessuten at at SRM kommer i flere størrelser som på bildet under. Det er sikkert ganske elegant i sort vil jeg tro.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hvar1
    Og hva med SA Master Explorer forresten? Leverer den med sine forholdsvis små elementer sammenlignet med de andre?
    Denne var jeg og hørte på igår med følgende oppsett:

Squeezebox Touch -> EC DAC (Den nye) -> Hegel H200 -> SA Master Explorer

Mitt inntrykk at denne er at den tegner opp fine rom med presis plassering av instrumenter både i bredden og dybden.

Meget kjapp i bassen. Førstesporet på denne låt svær godt: Peter Horvath - Foreign Matter CD Album

Prøvde også en låt av Steve Kipner og denne plata fra 1979 klarte dette oppsettet å virkelig vekke til live. Har nok ikke like mye bunndrag som andre konstruksjoner med større element, men dette var en meget positiv opplevelse.

System Audio Explorer Master Gulvstående høyttaler - Sort høyglans - Sort høyglans

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Denne var jeg og hørte på igår med følgende oppsett:

Squeezebox Touch -> EC DAC (Den nye) -> Hegel H200 -> SA Master Explorer

Mitt inntrykk at denne er at den tegner opp fine rom med presis plassering av instrumenter både i bredden og dybden.

Meget kjapp i bassen. Førstesporet på denne låt svær godt: Peter Horvath - Foreign Matter CD Album

Prøvde også en låt av Steve Kipner og denne plata fra 1979 klarte dette oppsettet å virkelig vekke til live. Har nok ikke like mye bunndrag som andre konstruksjoner med større element, men dette var en meget positiv opplevelse.

System Audio Explorer Master Gulvstående høyttaler - Sort høyglans - Sort høyglans
    Takk for tilbakmeldingen! Det høres jo også positivt ut, og det er nok en høyttaler jeg skal få hørt på. Jeg har lurt på akkurat dette med bassgjengivelsen i såpass små elementer, men den har jo fått gjennomgående ganske gode kritikker på også dette området har jeg sett, så jeg er spent. En pen stuehøyttaler i det i alle fall.

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ha hørt på Elac 240-serien også jeg, samt Usher og JMLab.

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker du aluminium, så kan kanskje Piega være tingen...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når ba riktignok trådstarter om andre tips til høyttalere ihht åpningsinnlegget sitt, men det spriker jo noe helt perverst mellom de forskjellige høyttaleres egenskaper her, i hvert fall om det er Palladium P37f som er førstevalget til trådstarter.

Dette blir jo nok en nye-høyytalere-tråd, men jeg har ikke funnet så mye informasjon om nettopp det jeg er ute etter, så jeg tar sjansen på en ny.

Jeg vurderer altså sterkt å investere i nye høyttalere om dagen. Jeg har også lyst til å gjøre det litt skikkelig denne gangen og dermed bli sittende med noe jeg (forhåpentligvis) kan slå meg til ro med i flere år. Jeg ser dermed også for meg å bruke endel kroner på dette denne gangen, og utgangspunktet for hele oppgraderingsønsket har nok vært Klipsch Palladium-serien, og da den minste av disse til rundt 60.000. Disse har et utseende jeg har falt veldig for, men la det være sagt at jeg aldri har hørt den spille. Derfor er jeg interessert i å få høre litt om det er noen som har det, og kan si litt om inntrykket av disse når det gjelder egenskaper, lydsignatur osv. Jeg har forøvrig funnet relativt lite omtale av disse Palladiumene jevnt over, også her på forumet.

Jeg er også åpen for andre forslag i det prisleiet jeg har lagt meg på, og det er veldig interessant hvis noen har et sammenligningsgrunnlag for eksempel opp mot Palladium. Sonus Faber Cremona M er for eksempel en annen kandidat.

Jeg er forøvrig klar over at lyd er subjektivt og at jeg selvsagt må høre høyttalerne selv, men det er likevel interessant å få noen innspill i jakten. Det er vel sannsynlig at jeg må investere i effekt også, men jeg tenkte vel her at fokuset kunne være høyttaler.

Utseende på høyttalerne er altså temmelig viktig, og jeg er ute etter noe i Palladium-leiet, ikke et abstrakt kunstverk.

På forhånd takk for innspill
    Jeg har selv hatt Palladium P37f i eget eie og rom. Dessverre ble den ikke innvilget permanent oppholdstillatelse, men det er rommet og ikke høyttalerens feil. Mitt rom er altfor lite for denne høyttaleren (ca 17 kvm). Jeg vil mene at en minst bør ha 30 kvm rundt denne for at den skal kunne rettferdiggjøre rommet den står i. I mitt rom ble bassen altfor fremtredende og dominerende, uansett hvilke tiltak jeg gjorde.

Som andre har vært inne på er Palladium-serien til Klipsch litt annerledeslydende enn de klassiske trekassene i RF-serien. Den høyttaleren som kommer nærmest er RF63, igjen låter mer raffinert enn de andre høyttalerne i RF-serien. Jeg synes det blir feil å kalle Palladium for "mer HIFI", det er et altfor tabloid, lettvint og upresist uttrykk. Den låter bedre i alle områder enn RF-serien, som gjerne oppleves rom røffere, mer grovkornet og uferdig sammenlignet med Palladium. IMO. Diskanten er silkemyk, superglatt men detaljert og luftig, det samme er mellomtonen. I bassen er den stram, dyyyp og kontant. Du får liksom litt trykk i brystkassen uansett hvilket lyttevolum du hører på. Musikk som Dream Theater, Tool m.m. oppleves kanonbra. Men det som overrasket meg, som er Martin Logan og Sonus faber-fan, er hvor godt den også opplevdes på sart trio-jazz, vokalbasert musikk og klassisk musikk.

Oslo HIFI Senter har hele Palladium-serien inne for demo, vil anbefale deg en tur til dem for å lytte selv. I følge den norske importøren har de fått det rimelig bra til lydmessig i demorommet også. Det lover jo godt.

Du skriver ikke hva slags høyttalere du har hatt før og hvilket lydideale du foretrekker?

Intermediate Kalle Klovn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield, Jeg forstår at andre tillegger uttrykket "hifi" noe mer enn det opprinnelig betyr, som er "høy troverdighet". Når jeg skriver at Palladium serien er mer "hifi" enn Reference, så mener jeg bare det - at palladium reproduserer musikken på en mer troverdig måte på generell basis. Så kan man si at det er mye som skal til for å gi en troverdig gjengivelse, som feks jevn frekvensgang, mindre forvrengning m.m. Hvis noen oppfattet "hifi" som negativt vedr Palladium så var altså ikke det hensikten fra min side, tvert om. Min erfaring er at nøytrale høyttalere ofte er bedre til all round bruk, enn ht som har visse særegenheter eller spisskompetanse ( for å bruke Drillo terminologi). Hvis en derimot har en mindre variert musikksmak, så kan imidlertid kanskje spisskompetanse i en eller variant være å foretrekke.

Min opplevelse av Palladium er at denne er en langt mer nøytral musikkformindler enn Reference serien, men samtidig ikke mister dynamikken som har vært Klipsch sitt varemerke. - om det skulle være uklart fra mitt forrige innlegg.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok den, mitt innlegg var ikke et angrep på deg og ditt innlegg. Tvert i mot, mye fornuftig skrevet der... ;-)

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk igjen for tilbakemeldingene! Jeg har lest tråden din med erfaringene du har fra P37 Anfield, og det var interessant lesning. Jeg har da også tenkt at Palladiumen kanskje kan bli i største laget både visuelt og lydmessig hos meg, og over 30kvm er det nok ikke snakk om, men rundt 25.

Det er da også riktig at jeg ikke har sagt så mye om preferansene mine når det gjelder lyd. Jeg liker således godt det Anfield skriver om erfaringene med P37. Jeg skjønner at Oslo-Hifi har blant annet Palladium inne til demo, så jeg bør nok uansett ta meg en tur dit for å teste. Men først og fremst vil jeg ha et fullt surround-system, og i en enkelt serie slik at bakhøyttalere matcher fronter. I Palladium-klassen kommer man da opp i en pris som gjør at surround-prosjektet må skyves litt lenger frem i tid, men jeg tror nok det skal gå an å leve med bakhøyttalere som ikke er totalmatch hverken visuelt eller lydmessig en periode. Jeg har likevel også vurdert å gå for et rimeligere system som for eksempel CM-serien til B&W med 9´ern i front for å kunne få hele sulamitten med en gang. Det jeg er skeptisk til med denne, med tanke på hva jeg har lest hos andre (blant annet tråden "Rockefoten ble borte"), er hvor mye trykk det er i denne 9´ern. Dermed kommer man jo videre til en av de andre preferansene mine: jeg liker en høyttaler som evner å gi et visst basstrykk. Jeg snakker ikke om flytte-veggen-bass, men slik at musikk i stereo ikke blir tamt.

Jeg er forøvrig klar over at et dedikert stereo-system som oftest blir bedre til musikklytting enn et surround-system med surround-reciever/pre. Det er likevel ikke aktuelt i denne omgang, og anlegget vil dermed også få en sentral rolle til filmbruk. Jeg har ikke voldsom erfaring med masse høyttalerskifter tidligere, og det begrenser seg til Dali sin Ikon- og Concept-serie samt noe Kenwood-greier.

Mer generelt angående lydpreferanser så ønsker jeg meg en høyttaler som ikke blir for lys, men samtidig med et håp om at en mer dempet diskant ikke skal gå ut over detaljer og dynamikk. Det er ikke bomull jeg er ute etter. Det handler nok mer om at Dali Ikon MK1 erfaringsmessig er litt vel hissig i toppen. Er det forresten riktig som jeg har lest noen steder at B&W generelt er mer tungdrevne enn Dali? Jeg ser jo at B&W 804 er oppgitt med en følsomhet på 90 db, mens CM9 har 89 og Dali Helicon 88...? Min Ikon 7 på sin side er oppgitt til 92. Spørsmål om forsterkeri melder seg jo selvsagt også, selv om jeg skrev tidligere at jeg ville skyve det hensynet litt foran meg forløpig. Hvor stor forskjell er det egentlig på CM9 sine lydmessige kvaliteter og de to-tre ganger dyrere alternativene over? Jeg vil jo ikke ha en "pinglehøyttaler".

Også takk til Kablang for alternativer. Aluminium er nok ikke helt aktuelt, men spesielt Elac kunne det vært interessant og tatt en nærmere titt på.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kjøper da ikke en kassehøyttaler uten kontrollert spredning hvis man skal ha noe man er fornøyd med i mange år. :-D

Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk igjen for tilbakemeldingene! Jeg har lest tråden din med erfaringene du har fra P37 Anfield, og det var interessant lesning. Jeg har da også tenkt at Palladiumen kanskje kan bli i største laget både visuelt og lydmessig hos meg, og over 30kvm er det nok ikke snakk om, men rundt 25.

Det er da også riktig at jeg ikke har sagt så mye om preferansene mine når det gjelder lyd. Jeg liker således godt det Anfield skriver om erfaringene med P37. Jeg skjønner at Oslo-Hifi har blant annet Palladium inne til demo, så jeg bør nok uansett ta meg en tur dit for å teste. Men først og fremst vil jeg ha et fullt surround-system, og i en enkelt serie slik at bakhøyttalere matcher fronter. I Palladium-klassen kommer man da opp i en pris som gjør at surround-prosjektet må skyves litt lenger frem i tid, men jeg tror nok det skal gå an å leve med bakhøyttalere som ikke er totalmatch hverken visuelt eller lydmessig en periode. Jeg har likevel også vurdert å gå for et rimeligere system som for eksempel CM-serien til B&W med 9´ern i front for å kunne få hele sulamitten med en gang. Det jeg er skeptisk til med denne, med tanke på hva jeg har lest hos andre (blant annet tråden "Rockefoten ble borte"), er hvor mye trykk det er i denne 9´ern. Dermed kommer man jo videre til en av de andre preferansene mine: jeg liker en høyttaler som evner å gi et visst basstrykk. Jeg snakker ikke om flytte-veggen-bass, men slik at musikk i stereo ikke blir tamt.

Jeg er forøvrig klar over at et dedikert stereo-system som oftest blir bedre til musikklytting enn et surround-system med surround-reciever/pre. Det er likevel ikke aktuelt i denne omgang, og anlegget vil dermed også få en sentral rolle til filmbruk. Jeg har ikke voldsom erfaring med masse høyttalerskifter tidligere, og det begrenser seg til Dali sin Ikon- og Concept-serie samt noe Kenwood-greier.

Mer generelt angående lydpreferanser så ønsker jeg meg en høyttaler som ikke blir for lys, men samtidig med et håp om at en mer dempet diskant ikke skal gå ut over detaljer og dynamikk. Det er ikke bomull jeg er ute etter. Det handler nok mer om at Dali Ikon MK1 erfaringsmessig er litt vel hissig i toppen. Er det forresten riktig som jeg har lest noen steder at B&W generelt er mer tungdrevne enn Dali? Jeg ser jo at B&W 804 er oppgitt med en følsomhet på 90 db, mens CM9 har 89 og Dali Helicon 88...? Min Ikon 7 på sin side er oppgitt til 92. Spørsmål om forsterkeri melder seg jo selvsagt også, selv om jeg skrev tidligere at jeg ville skyve det hensynet litt foran meg forløpig. Hvor stor forskjell er det egentlig på CM9 sine lydmessige kvaliteter og de to-tre ganger dyrere alternativene over? Jeg vil jo ikke ha en "pinglehøyttaler".

Også takk til Kablang for alternativer. Aluminium er nok ikke helt aktuelt, men spesielt Elac kunne det vært interessant og tatt en nærmere titt på.

Hørte både 804 og 805, og syntes merkelig nok 805 låt bedere..
    Da jeg hørte 805 var de parret med en classe forsterker til rundt 60k, og det var i mine ører helt fantastisk
    Fikk ikke samme wow opplevelsen da jeg hørte 804, hvor di var parret med en mark levinston forsterker..
    Har hørt begge høytalerne i samme rom, så mistenker at jeg hadde fått et annet inntrykk av 804 om vi hadde koblet den samme classe forsterkeren som jeg hørte 805 på..

Men man hørere jo betydelig forskjell på f.eks 804, kontra mine cm9! De er jo bedere på alt..
    3 ganger så dyre bedere? Nja.. Usikker på det..

Jeg mener cm9 har en bra allround høytaler..
    Du skal lete lenge etter bedre mellomtone hos en høytaler til 20k..
    Synes bassen er bra å, men om man skal trekke ned noe, er det vel kanskje den..
    En liten subb løser det problemet om man er misfornøyd..

I tråden "rockefoten ble borte" gikk jo trådstarter fra.. Om ikke jeg tar feil, fra cv til cm9..
    Så skjønner godt rockefoten ble bort
    Har ikke samme inntrykk som mange av innspillene der..

Ta deg en lytterunde, så blir du nok enig med deg selv..

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av merik82

Ta deg en lytterunde, så blir du nok enig med deg selv..
    Det skal jeg - det blir nok flere, og forøvrig takk for innspill. Jeg har nå også kommet over en annen luring som ser interessant ut. Sonus Faber Liuto - noen som har hørt denne? Ser Anfield her endte opp med en annen SF-modell, men hvordan er nå denne Liuto-saken...

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En litt generelt spørsmål, gjerne med bakgrunn i alle forslagene som har kommet her, men også alt av høyttalere ellers. Er det noen med litt lytteerfaring som kan si noe om hvilke merker som typisk kjennetegnes av en litt tilbakelent og varm lydsignatur? Jeg har lest at dette skal være typisk for Vienna, og Sonus Faber - i alle fall modellen Liuto - har visst også fått mye av de samme kritikkene.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En litt generelt spørsmål, gjerne med bakgrunn i alle forslagene som har kommet her, men også alt av høyttalere ellers. Er det noen med litt lytteerfaring som kan si noe om hvilke merker som typisk kjennetegnes av en litt tilbakelent og varm lydsignatur? Jeg har lest at dette skal være typisk for Vienna, og Sonus Faber - i alle fall modellen Liuto - har visst også fått mye av de samme kritikkene.
    Min erfaring er også at Vienna og SF tenderer til å være litt snille i toppen og heller mot det varme. Nå er dette sikkert en volsom forenkling, men likevel tror jeg kanskje det sier noe om deres lydfilosofi.

"snilt og varmt" høres jo fint ut, men husk at du da kanskje går glipp av litt mer innsikt og transparans som ht som feks Palladium og Piega kan gi. Det kan også være fasinerende.

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kalle Klovn
    Min erfaring er også at Vienna og SF tenderer til å være litt snille i toppen og heller mot det varme. Nå er dette sikkert en volsom forenkling, men likevel tror jeg kanskje det sier noe om deres lydfilosofi.

"snilt og varmt" høres jo fint ut, men husk at du da kanskje går glipp av litt mer innsikt og transparans som ht som feks Palladium og Piega kan gi. Det kan også være fasinerende.
    Det handler vel til syvende og sist om personlige preferanser tenker jeg, og sånn sett er det nok slik at en litt forsiktig topp og gjennomgående varm/mørk klangballanse er det som tiltaler meg mest. Jeg er klar over at det kan være detaljer som ryker, men det trenger da heller ikke være sånn, og jeg er nok ikke en superfeinsmecker når det kommer til detaljnivå. Det jeg har lest om Sonus Fabers Liuto-modell høres da også ut som noe som kan tiltale meg i står grad, og anmeldelsene har vært svært gode. En tilbakelent ballanse, litt forsiktig diskant (det har da også vært noe av kritikken, men så er jeg da også vant med Ikon), og god bassgjengivelse. Ikke minst er det en høyttaler som tiltaler meg utseendemessig, og det er som nevnt viktig for den kommende stuehøyttaleren. Samtidig skal dynamikken være godt på plass. Det blir i alle fall tur for å høre på Liuto denne uka, så det blir spennende å høre hva den faktisk har å by på. Blir nok samtidig en demo av Vienna, så det blir interessant å sammenligne disse.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det handler vel til syvende og sist om personlige preferanser tenker jeg, og sånn sett er det nok slik at en litt forsiktig topp og gjennomgående varm/mørk klangballanse er det som tiltaler meg mest. Jeg er klar over at det kan være detaljer som ryker, men det trenger da heller ikke være sånn, og jeg er nok ikke en superfeinsmecker når det kommer til detaljnivå. Det jeg har lest om Sonus Fabers Liuto-modell høres da også ut som noe som kan tiltale meg i står grad, og anmeldelsene har vært svært gode. En tilbakelent ballanse, litt forsiktig diskant (det har da også vært noe av kritikken, men så er jeg da også vant med Ikon), og god bassgjengivelse. Ikke minst er det en høyttaler som tiltaler meg utseendemessig, og det er som nevnt viktig for den kommende stuehøyttaleren. Samtidig skal dynamikken være godt på plass. Det blir i alle fall tur for å høre på Liuto denne uka, så det blir spennende å høre hva den faktisk har å by på. Blir nok samtidig en demo av Vienna, så det blir interessant å sammenligne disse.
    Basert på det du beskriver som din preferanse så høres definitivt Liuto ut som et godt alternativ. lykke til!

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Basert på det du beskriver som din preferanse så høres definitivt Liuto ut som et godt alternativ. lykke til!
    Liuto ER et meget godt alternativ. For å være ærlig føles det etter lytterunde som midt i blinken i forhold til hva jeg er ute etter. Min erfaring var at det hadde en svært behagelig klangballanse som aldri blir pågående og slitsom, godt med trøkk i bassområdet og forøvrig svært god sammenheng mellom diskant, midt- og dypbass. Liuto har vært lite nevnt på forumet tidligere, men for de som ønsker seg er varm og behagelig høyttaler som samtidig (i mine ører) ikke mangler stort oppover heller så bør man vurdere og gi Liuto en sjanse. En veldig god allrounder som treffer mine ønsker svært godt.

Ikke minst må jeg jo si at finishen var helt nydelig, og dette er en høyttaler jeg føler jeg vil være stolt av å vise frem i stuen. For min del var faktisk opplevelsen at den så bedre ut i virkeligheten enn på bilder og i reklamer, i motsetning til tilsvarende opplevelse med andre høyttalere.

Det er meg andre ord svært sannsynlig at det blir lagt inn en SF-bestilling fra denne kanten om ganske kort tid.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å sitere Sheryl Crow: If it makes you happy it can't be that bad!

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å sitere Sheryl Crow: If it makes you happy it can't be that bad!
    Hehe, ikke ille i det hele tatt faktisk, og til syvende og sist handler det jo kun og personlige preferanser. For meg blir dette veldig riktig, og som sagt vil jeg anbefale en lytt til Liuto for de som liker et varmt lydbilde.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •